די ברור ששאלתם את עצמכם מדוע נועה קירל ומאמנת הכושר ליקי רוזנברג נפרדו. אז ככה: לפי המקורות של ליאורה, אילנה קירל, האמא של הלהיט, החלה להתאמן אצל מאמן כושר שנמצא בתחילת דרכו וביקשה לפרגן לו באמצעות האינסטגרם של בתה. קירל הבת עדכנה את רוזנברג בכוונת הפרגון למאמן, אבל רוזנברג קיבלה את זה קשה וכך נפרדו דרכיהן.

רוזנברג, אמא'לה.
״אין לי מושג מאיפה קיבלת את המידע הזה. אני לא מכירה סיבה כזאת לפרידה בינינו, אבל זה גם ממש לא משנה. נפרדנו באהבה והכל ממש בסדר. הבית שלי תמיד פתוח לנועה ולכל מי שרוצה להיות חלק ממשפחת ליקי׳ס, שאין שנייה לה״.

מסוכנות רוברטו של נועה קירל ביקשו להסתפק ב"אין תגובה". אילנה קירל סירבה להגיב.

ליקי רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
ליקי רוזנברג (צילום: רפי דלויה)

טופז לוק, יועץ התקשורת של בנימין נתניהו וגם אחד האנשים הקרובים לו ביותר, עשה השתלת שיער.

טופז, איך הלוק עכשיו?
״כבר כותב לך משהו״.

טופז לוק, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
טופז לוק, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעוד "המרד של עמוס" - הסרט התיעודי על מייסד טלגראס, עמוס סילבר - מציג דיוקן מורכב ומאתגר של האיש שהפך מאביר הלגליזציה לנאשם בניהול ארגון פשע, אשתו לשעבר גלי (על הפרידה ביניהם קראתם רק אצל ליאורה) התקדמה ובגדול. ביום שני השבוע התבשרו מקורביה כי היא התחתנה ומעתה היא נקראת גלי עמר. ״תכירו את בעלי", היא בישרה לעולם, "ומאתמול הוא רק שלי, באופן רשמי. החתונה תהיה במיאמי. מי שתרצה/ירצה לעזור לנו לארגן את זה, זה ממש יעזור".

סילבר, מה אתה מאחל לה?
"בהצלחה".

עמוס סילבר (צילום: אבשלום ששוני)
עמוס סילבר (צילום: אבשלום ששוני)

בשורה טובה עבור הנאנסת מגדרה, שנאנסה באכזריות מול ילדיה בסיפור העצוב שטלטל מדינה שלמה: כיום היא עושה הכל כדי לשקם את עצמה ולאחרונה קיבלה גט בבית הדין הרבני. במקביל, היא עברה להתגורר עם ילדיה בעיר אחרת, סמוך להוריה. מי שייצגו אותה היו עורכי הדין ד״ר יאיר שיבר ודורון שיבר.