הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון חגגה יום הולדת 40 בהפקת ענק באולמי voco בראשל"צ. מצד אחד, היא הודיעה שאת המתנות היא תורמת לעמותת "יד עזר לחבר". מהצד השני נאמר מספר פעמים, כולל בהופעה של מיכל גבריאלוב, שמדובר במופע בשת״פ.

דדון, אני מבולבלת. מדובר באהבת חינם או במופע חינם?
שירן פרץ, מטעמה של דדון, מסרה בתגובה:
"כל מי שהגיע עשה זאת בשת"פ ללא עלות, כי מטרת האירוע הייתה לתרום את ההכנסות". 

נטלי דדון (צילום: אלון וקנין)
נטלי דדון (צילום: אלון וקנין)

> המחזאי והבמאי אורי פסטר חזר מביקור בזק בגרמניה, שם הועלתה גרסה למחזה פרי עטו, "אללה כרים". המחזה הועלה בהבימה ב־2021 תחת השם "יפו 1903" ובמרכזו סיפור אהבה בלתי אפשרי בין חלוצה יהודייה לנער ערבי. בגרסה הגרמנית, הנער הערבי מיפו הפך לנער תימני מנווה צדק, ובכך המסר לדו־קיום הוחלף בהנצחת הפער העדתי מאז ועד היום.

פסטר, למה לי פוליטיקה עכשיו?
״כן, נמאס, הפער העדתי הפך להיות בעיה אוניברסלית ומציג אותנו יותר אנושיים״.

לדעתך יש פער עדתי? אתה סבלת ממנו?
"אני לא סבלתי מכלום. הפער העדתי אצלנו הוא כר ליצירות רבות המציבות מבט אל החברה שלנו כאלגוריה לעולם מולנו. זהו סיפור היסטורי וזה מאוד מוצלח".

> שקמה ברסלר קיבלה אישור רשמי ממכון ויצמן להעלאה לדרגת פרופסור חבר עם קביעות החל מנובמבר הקרוב.

שקמה ברסלר, תרצי להתייחס?
"איזה סוג של התייחסות?".

> פנינה רוזנבלום ויפית לוי־אטיאס, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, השיקו סדרת מוצרים בלעדיים בתחום חומרי הניקוי והכביסה, המבוססים על הבישום של הקרם האייקוני של פנינה שהושק לפני כ־35 שנים.

> אלון חיימוביץ', מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אירח במטה הראשי של החברה בהרצליה, יחד עם צוות הניהול הישראלי, את חתן אות הנשיא, הרב יוסי ערבליך, יו"ר ארגון למענכם. המטרה: לדון כיצד ניתן לשתף פעולה כדי לרתום את ה־AI לטובת עולם הרפואה.

יוסי אערבליך ואלון חיימוביץ (צילום: יח''צ)
יוסי אערבליך ואלון חיימוביץ (צילום: יח''צ)