הבדרן אדיר מילר הוא כמעט קונצנזוס. לאורך הקריירה הארוכה שלו נדיר שצצו לו יריבים. למעט אחד בולט: איש הרדיו והבדרן בזכות עצמו, שי גולדשטיין, שהקדיש למילר פוסט ארוך בפייסבוק. "לפעמים אני נתקל בקטעים מההופעות של האיש הזה, ואם הייתי חייזר שצריך לבנות את דמות האישה האנושית על פי הקטעים שלו, היא הייתה יוצאת יצור בלתי נסבל, קטנוני, דווקאי, ניג'סי, טיפשי, נודניקי וכולי", כתב גולדשטיין.

"הגבר, לעומת זאת, היה יוצא אחד חמוד כזה, שבסה"כ מנסה לשרוד את החיים עם אותה מפלצת נשית שרודפת אותו בכל רגע במטרה להטריד אותו ולהקשות את חייו. אני באמת לא מבין איך אפשר לסבול את ההומור המקטין הזה ואיך אפשר לקבל את זה כסטנדרט של הומור ישראלי. שוביניזם בכסות של הומור".

גולדשטיין, משהו אישי?
"לא. אין פה שום דבר אישי. זה צורם לי כבר הרבה זמן והחלטתי להגיד משהו בעניין. מדובר בהומור פוגעני נגד נשים, שמציג אותן באור מגוחך".

אדיר מילר, באמצעות סוכנו אבנר בכר, סירב להגיב.

אדיר מילר (צילום: אמיר מאירי)
אדיר מילר (צילום: אמיר מאירי)

> מתן לרנר, מנכ"ל ״דן אכדיה ריזורט״ הרצליה, אירח את להקת פול טראנק במסגרת פסטיבל ריטריט שנערך בריזורט, בשיתוף מנטרה, עם תרגולי יוגה, אקרו יוגה, מדיטציה ופילאטיס עם מיטב המדריכים בארץ.

> השחקנית נועה בן גיגי (יולי מהסדרה "שקשוקה") נבחרה להשתתף בקמפיין חדש של עצמל׳ה.

נועה בן גיגי בצילומי קמפיין לעצמל'ה  (צילום: יח''צ)
נועה בן גיגי בצילומי קמפיין לעצמל'ה (צילום: יח''צ)

> הנהלת טיב טעם, בראשות חגי שלום, אירחה השבוע את הנהלת עמותת שלוה, האגודה הישראלית לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, לטקס חגיגי שבמסגרתו העניקה תרומה על סך 110,735 שקל לטובת פעילות העמותה.