שניר בורגיל הוא אחד הדיירים הבולטים בבית "האח הגדול", וכמו כל דייר שנכנס לבית הכי מתוקשר במדינה, עולים מהאוב אי אלו שלדים מהעבר שככל הנראה הדייר היה מעדיף לשמור לעצמו.

נראה כי שניר לא עשה עבודה מספיק טובה לפני שנכנס לבית לטשטוש ראיות מכשילות, ובזמן שהוא עסוק ברומן עם שי עפרי ובהגנה על אחותו ספיר שמנהלת רומן עם אברהם אקלום, הוא לא יודע שתמונה מעוררת מחלוקת רצה ברשת בשעות האחרונות ויוצרת סערה גדולה.

בתמונה שנלקחה מפרופיל של שניר באתר הכרויות נראה משתתף הריאליטי בבילוי לילי, יושב לצד כוסות קוקטיילים וביניהן מסתתרים להם גם בסדר מופתי ומדוגם שתי שורות של אבקה לבנה מחשידה.

שניר בורגיל באתר היכרויות (צילום: צילום מסך)
שניר בורגיל באתר היכרויות (צילום: צילום מסך)

לא ניתן להשיג את תגובתו של שניר ששוהה ברגעים אלה בבית "האח הגדול" ולדעת האם האבקה הלבנה היא מה שחשבנו, ואולי היא בכלל שייכת לחבר שמבלה איתו.  

רגעים אחרי פרסום הכתבה, משפחתו של שניר החליטה לשים סוף לשמועות, מצאה את התמונה המקורית של המנה שאיתה צולם שניר, וכך הוסבר: "רוצים להעמיד דברים על דיוקם!!! במסעדה בבאר שבע מגישים קוקטיילים שכחלק מהקונספט זו אבקת סוכר מוגשת על מגש. אני חוזר שוב ואומר שמדובר באבקת סוכר!! מכאן ועד להפיץ ששניר צורך סמים זה הזוי ולא אמיתי ומציאותי בעליל". 

אחרי השמועות על צריכת סמים, משפחתו של שניר בורגיל מסבירה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אחרי השמועות על צריכת סמים, משפחתו של שניר בורגיל מסבירה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)