סיגל בורגיל אימם של דיירי "האח הגדול" האחים שניר וספיר, מוצאת את עצמה בימים אלו נלחמת בחוץ על שמם הטוב של שני ילדיה, שמככבים בריאליטי הכי מדובר במדינה. בשבוע שעבר היא הגיעה עד לגבעות נווה אילן להרגיע את הרוחות ולצעוק ברשמקול לשניר מסרים מפייסים על אברהם, אך שניר בחר כידוע, לשמוע מה שנוח לו ובמקום "אברהם חבר" הוא שמע "אברהם נחש".

על רקע כל אלו, שניר אינו יודע, אך מתמודד עם מטר של ביקורות קשות ברשת על ההתנהגות האגרסיבית שלו כלפי דיירים בבית כמו סתיו קצין ואחרים. כעת אימו יוצאת להגנתו ואמש רגע לפני שידור הפרק שיתפה פוסט וכתבה: "לכל בן אדם יש את צורת ההתבטאות הייחודית לו.
הדרך שבה בן אדם אומר את הדברים, היא לא באמת מה שקובעת כמה הוא טוב. כי לפעמים יש אנשים שמבינים רק בצורה מסיימת, או שסתם 'קופץ הקוף' ולא באמת שולטים בדרך שבה נאמרים הדברים". 

עוד הוסיפה: "לערכים שהבן אדם נלחם עליהם, יש יותר משקל בהחלטה על טיב האדם. אנשים שלא מכירים את שניר רואים אותו רק רב וצועק אבל לא מנסים להבין למה, כי זה לא מעניין אותכם, העיקר שיש על מי לצאת. אם תנסו להבין למה הוא כל הזמן מתפוצץ, מה עומד מאחורי זה, מבטיחה לכם שתשנו את דעתכם".

"הוא מצפה שכולם יכבדו בצורה שהוא מכבד, ושלכולם יהיה את הערכים שהוא בא איתם מהבית, וכשזה לא קורה הוא מתעצבן. זאת הבעיה הכי גדולה שלו, האכזבה מאנשים, ואני רואה אותו מתמודד איתה הרבה בבית, אבל יש רגעים שהוא לא מצליח ומתפוצץ. יכול להיות שבמהלך הריבים הוא מגזים ואומר מילים לא מכבדות, הוא יודע אחר כך גם לבקש עליהם סליחה. אני אישית לא ראיתי ריב אחד שלו שלא היה מוצדק".

"תמיד עומד מאחורי דעותיו ודבק באמת שלו, גם אם היא לא נעימה לשמוע. נכון, בן אדם אחר היה אולי עושה את זה בנועם אבל שניר לא מצליח, הוא פועל מרגש, וכשהוא עצבני אז יודעים שהוא עצבני, כמו שכשהוא שמח רואים עליו או כשהוא מאוהב. יש אנשים שזכו להכיר את שניר באמת, ותמיד יאהבו אותו ויתמכו בו, גם אם הם לא מראים את זה בפוסטים. הרי כל מי שמגיב בפוסטים ומראה תמיכה בשניר קופצים עליהם בריונים בתגובות שיורדים לפסים אישיים. אבל אני רגועה, כולכם עוד תזכו להכיר את שניר כי הוא הולך להישאר בבית עוד הרבה זמן. אולי שניר טיפה קולני, אבל התומכים שלו הם מים שקטים שחודרים עמוק. אנשים חכמים לא מתרגשים מאנשים קטנים". 

שניר בורגיל (צילום: מיכאל טומרקין)
שניר בורגיל (צילום: מיכאל טומרקין)