יוצא הישרדות לשעבר, יוסי בובליל, התייחס לחרם שעוברת סתיו קצין ואומר שהוא היה מתנהג גרוע יותר וגוזר לה את השיער בזמן שהיא ישנה. עוד הוסיף ביקורת כלפיי האח הגדול עצמו וטען שהוא עושה הכל על מנת שהיא תנצח. בסטורי ששיתף הבוקר אמר: ״ראיתי אתמול האח הגדול, ראיתי מה עשו לסתיו, זה לא היה במקום וגם לא נעים וקשה לצפייה. היה איזה דקה וחצי שליבי יצא אליה, אשכרה אמרתי 'רחמים עליה', וזהו, חמש דקות אחרי זה יצא לי לא לסבול אותה, אני מצטער".

View this post on Instagram

A post shared by Yossi Boblile (@yosiboblile)

פשוט קשה לי עם האישה הזאת. לא יודע איך לעכל ולהבין אותה. כל אחד מאיתנו היה סובל ממנה במקסימום אם היה נמצא בבית הזה. כל אחד מאיתנו היה יוצא קטן מולה״, אמר והוסיף: ״האח הגדול רועי אוהב אותה כאילו אין מחר, האח הגדול עורך את כל הפרק לטובתה. מקטין את כולם ומעצים אותה. זה מאוד מגמתי שהוא רוצה שהיא תנצח, ואני יכול להבין כי היא יושבת על משבצת של מנעד רגשות הכי קיצוני שיש.

''לכבד מישהי שנכנסה לאח הגדול ועושה אש וחרא בכוונה בשביל רייטינג?'' בובליל תוקף. (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''לכבד מישהי שנכנסה לאח הגדול ועושה אש וחרא בכוונה בשביל רייטינג?'' בובליל תוקף. (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אהבה קיצונית, שנאה קיצונית, צחוק וקנאה קיצוני, הכל קיצוני. אז מן הסתם האח הגדול אוהב אותה, זה עושה טלוויזיה. רועי חייב רייטינג, הוא חייב את סתיו. בגלל זה הכל עליה. ״

בובליל סיים עם הדברים הבאים: ״מה אני הייתי עושה לסתיו? אני מצטער להגיד את זה שאם הייתם שמים אותי בבית עשרים שנה אחורה, יוסי היה מתנהג לסתיו כמו שניר ואפילו יותר גרוע. ואני לא סובל את שניר. יוסי לפני עשרים שנה היה גוזר לה את השיער בזמן שהיא ישנה, והייתי עושה לה פיפי בקרמים.  הייתי עושה משהו שכל המדינה הייתה שונאת אותי. לא הייתי יכול להוציא את הראש מהבית פעם אחת. מזל שלא נכנסתי לבית הזה אף פעם״.

סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)