בשנתיים האחרונות, ניהל תומר טליאס מערכת יחסים יציבה מאוד עם אחת הדוגמניות המצליחות בארץ, ניבר מדר. השניים אף עברו לגור יחד ולמרות שזו גדולה ממנו בארבע שנים, נדמה היה שהקשר של השניים הולך למקום מבוסס ויציב מאוד. לפני כשבועיים הפתיע הזוג את מדורי הבידור כשהודיע על פרידה וכעת מתייצב טליאס לראשונה מול מצלמות בהשקת הסרט החדש של טום קרוז "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות" ומספר ל-TMI על התקופה שלאחר הפרידה, ההתמודדות עם הדכאון שחשפה ניבר ואיתו התמודדו השניים במערכת היחסים שלהם ואיך נראים חיי הרווקות לאחר שנים שהוא נמצאת בזוגיות? צפו:

תומר טליאס על הפרידה מניבר מדר (ריאיון: תומר גליק. צילום :תומר גליק)

איך זה להיות פה היום מול המצלמות? תקופה לא פשוטה עבורך. עברת פרידה מאוד מתוקשרת עם ניבר מדר, אפשר לשאול מה קרה שם?
"תראי אין איזו סיבה מפוצצת שהובילה לפרידה. היו כמה דברים שכל אחד העלה ודיבר כי יש בינינו חברות טובה, תמיד דיברנו על הכל. אבל פרידה זה לא דבר קל לאף אחד".

מאיזה צד הגיעה ההחלטה לפרק את החבילה?
"זה לא הגיע מאף צד, זה היה ביחד". 

ניבר חשפה באומץ התמודדות עם דיכאון, זה השפיע על מערכת היחסים ועל ההחלטה לסיים את הקשר?
"לזכות ניבר יאמר שהיא מהיום הראשון הכניסה אותי למים העמוקים, וישר שיתפה אותי בהכל. היא אפילו אמרה לי – 'זה לא פשוט, זה קשה', והאמת שלא היה לי קשה כמו שהיא אמרה לי שיהיה. אני בן אדם מאוד מכיל ותומך, ככה שמאוד הייתי שם בשבילה והיא בשבילי, עברנו את זה בשלום".

לא מזמן שודר הפרק של רוקדים עם כוכבים, ורואים אותך שם תומך בה. איך היה לצפות בזה מהצד בידיעה שאתם כבר לא יחד?
"האמת שהיה לי אחלה פריים שם. קיבלתי מלא הודעות - "איזה חתיך, איזה זה", אז זה היה מצחיק. אבל שמעי זה לא פשוט, זה היה קשה. מה שהכי ביאס אותי זה שהיא הודחה בסוף, אני מאוד תחרותי אז רציתי שהיא תגיע הכי רחוק שאפשר".

תומר טליאס בהשקת הסרט ''משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות'' (צילום: רפי דלויה)
תומר טליאס בהשקת הסרט ''משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות'' (צילום: רפי דלויה)

גרתם גם יחד, מי נשאר בדירה ומי עזב?
"אנחנו די כזה במין שאלות של מה עושים? אבל היא נמצאת בדירה ואני חזרתי להורים שלי שהם העוגן שלי, המשפחה שלי. וגם הכלב איתי, ארצ'י שלנו החבר הכי טוב שלי. הוא ממלא לי את היום מה שנקרא". 

בזכות threads, האפליקציה החדשה, אתה סוג של נשרפת. אלין כהן חשפה אותך מתכתב בסודיות ומחייך. זה משהו חדש על הפרק או שיש אולי קאמבק לניבר?
"לא לא, אני וניבר עדיין באותה סיטואציה. אני תמיד אומר "never say never" על הכל, אבל זה היה בעיקר בדיחה של אלין שהתפוצצה ועשתה בלאגן, אז אין לי משהו קונקרטי להגיד לך".

אתה פנוי להצעות?
"אני לא חושב על זה יותר מדי, אני לא רוצה להגיד לך "לא לא", כי גם בפעם האחרונה חשבתי שלא יהיה כלום ובסוף אלוהים שלח לי מישהי שעניינה אותי והלכתי על זה. אני יכול להגיד לך שאני רוצה מאוד להתרכז בעצמי, יש לי עוד דברים להגשים. כמו שאמרתי, פרידה זה לא דבר פשוט, אז יש הזדמנויות חדשות ופרקים חדשים ודלתות שנפתחות, אז בואי נראה מה יביא לי המזל והגורל".

רגע אחרי שהודח מבית האח הגדול, התייצב להשקה גם. גיא איתן (צילום: רפי דלויה)
רגע אחרי שהודח מבית האח הגדול, התייצב להשקה גם. גיא איתן (צילום: רפי דלויה)