העונה הנוכחית של "האח הגדול" גרפה אין ספור תגובות ברחבי הרשתות החברתיות ועוררה לא מעט סערות תקשורתיות סביב האירועים בתוך הבית הכי מדובר במדינה. ביום שבת הקרוב, בית האח יחווה טלטלה נוספת, כאשר יצטרפו אליו מספר דיירים חדשים שיוסיפו את הפלפל שלהם וייתכן וישנו את העונה מקצה לקצה. 

לכבוד אירוע הכניסה השנייה, החלטנו להיזכר בכל השמות הכי חזקים של כל הזמנים, שנכנסו אל "האח הגדול" הרבה אחרי שהעונות כבר רצו - ועדיין הצליחו להגיע הכי רחוק שאפשר. 

אודליה סויסה - עונה 10:
את הדיירת הכי שמחה שידע בית "האח הגדול" אמנם הכרנו עוד טרם נכנסה לבית המפורסם, כשהשתתפה בדוקו-ריאליטי האוכל "בואו לאכול איתי". אין ספק שסויסה הייתה משב רוח מרענן לעונה בה כיכבה, כזה שהצליח להעיף אותה כל הדרך עד לגמר הגדול. ועל אף שלא הייתה מוותיקות הבית, הצופים הצליחו להתחבר אליה ולהוביל אותה היישר אל המקום החמישי של העונה. 

לכל הכתבות על אודליה סויסה>>>

אודליה סויסה (צילום: מיכה לובטון)
אודליה סויסה (צילום: מיכה לובטון)

אורן אסידו - עונה 11:
גם את אסידו רבים מהצופים בבית הכירו עוד לפני שנכנס לבית האח, כאשר כבש את המקום הראשון בעונה השלישית של ריאליטי תחרות האוכל "משחקי השף" וזכה בתואר הנחשק. החיים התגלגלו ואסידו מצא את עצמו מצטרף אל העונה ה-11 של "האח הגדול", בה כזכור השתתפו מחצית דיירי VIP ומחצית אנונימיים. הקסם האישי של השף, על אף העובדה שנכנס בכניסה השנייה, הביא אותו עד לגמר הגדול בו קטף את מקום החמישי של העונה.

לכל הכתבות על אורן אסידו>>>

אורן אסידו (צילום: מיכה לובטון)
אורן אסידו (צילום: מיכה לובטון)

אלמוג חדד - עונה 11:
בדיוק כמו אסידו, ואפילו באותו היום, נכנסה אל העונה ה-11 של הריאליטי הדיירת אלמוג חדד. ועל אף לא מעט ריבים ומחלוקות שהיו לה עם כמה מדיירי הבית, בעיקר בגלל העובדה שהתחברה למי שהיה דאז בן זוגה, יהודה יצחקוב, היא הצליחה לשרוד כל הדרך אל הגמר הנחשק. באותה העונה הגמר כלל שישה דיירים, כאשר אל זו הגיעה אל המקום השישי והמכובד. 

לכל הכתבות על אלמוג חדד>>>

אלמוג חדד (צילום: מיכה לובטון)
אלמוג חדד (צילום: מיכה לובטון)