כשהעונה הנוכחית של "האח הגדול" החלה, הדיירת הכי מפורסמת של הריאליטי בכל הזמנים, אביבית בר זוהר, דיברה בגלוי על דעותיה כלפי סתיו קצין. בר זוהר טענה כי קצין מעתיקה את דמותה, והטיחה: "אם כבר העתקה תעשי את זה כמו שצריך". אלא שהזמן חלף, העונה התקדמה, ונראה שדעתה של דיירת העבר מעט השתנתה. 

אחרי הסצנה הקשה ששודרה השבוע במסגרת הריאליטי, בה רוב בנות הבית העבירו את קצין חרם, בר זוהר החליטה שהיא לא יכולה לשתוק והחליטה להציף את דעתה קבל עם ועדה.

אביבית בר זוהר קמה להגנת סתיו קצין (צילום :אינסטגרם)

"היום בחרתי לדבר על סתיו קצין, אני יכולה להגיד לכם שמהרגע שהתחיל האח הגדול לא התחברתי אליה, היא הייתה גונבת אוכל, עוקצת כל דייר... כל פעולה שהיא עשתה היה על מנת ליצור אנטי נגדה, ליצור אינטריגות ועל מנת להציק לכל דייר בנשמה", פתחה בר זוהר את דבריה. 

אבל, ויש אבל גדול, בר זוהר הפעם לא התכוונה לתקוף או להיות נגדה, והיא הסבירה: "אפשר להגיד שהיא באה מוכנה, אפשר להגיד שהיא צפתה בכל העונות שהיא בחרה דמות, ראתה התנהגות והחליטה איך היא רוצה להתנהג, להיות הקורבן וזאת שמתמסכנת כדי להגיע לגמר, הכל יכול להיות, אבל מה שקרה בבית האח הגדול בדיוק השבוע, שהיה את סצנת הפן והבייביליס, זה היה פשוט...".

בר זוהר סיפרה: "זה היה מחריד לראות את זה באמת מול העיניים, מה היא עוברת ומה בחורה בחורה, לא היה לה טיפת לב לבוא לחבק אותה, זה לראות בחורה נופלת על הרצפה ובוכה גמורה, ובעיני זו הייתה התעללות. גם אם היא הייתה האויבת הכי גדולה אצלי בבית, בתקופה שאני הייתי, אין שום סיכוי בעולם שלא הייתי באה ומחבקת אותה ומרגיעה אותה - אפס לב, אפס רחמים, אפס רגש". 

סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)