אמש (רביעי) נרשם מפגש איחוד מכונן עם מנחי ערוץ הילדים לרגל חגיגות 30 שנה לכדור הפורח. בין הכוכבים בלטה מיכל ינאי שחשפה בפוסט כי היא התחמקה מלהגיע לאירוע, בעקבות סכסוך ממושך עם הפרקת הערוץ המפורסם איתו היא מזוהה.

View this post on Instagram

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)

אלא שכעת היא סוגרת מעגל ושמה הכל מאחוריה, ובפוסט חשוף היא שיתפה את התחושות הקשות שנותרו איתה. ״כשהייתי על הבמה פתאום התחילו לצוף הסיפורים, למה כששואלים אותי איך היה בערוץ הילדים אני אומרת בסדר. ואז זה היכה בי, ברגע אחד ישבתי שם והדמעות החלו לזלוג בלי יכולת להפסיק״, כתבה.

״אחרי קצת יותר מעשר שנים בערוץ הילדים, קיבלתי הצעה לעבור לערוץ ילדים מתחרה. זה בסוף הפך לערוץ נוער לרבע שעה, ואז לערוץ כלום, אבל מאותו רגע, ועד סיום החוזה שלי בערוץ הילדים, נחשבתי ל-KGB. היו מסתירים ממני תכנונים קדימה, כל פעם שהייתי מגיעה, הייתה משתררת שתיקה, והכל סביבי הפך ממאוד רגשי וחברי למאוד טכני. אף אחד לא נפרד ממני על המסך ומחוצה לו, וכל פעם שמנחה היה עוזב היו עורכים לו מזיבת סיום אני הייתי מתכווצת״.

מיכל ינאי (צילום: אור גפן)
מיכל ינאי (צילום: אור גפן)

״מנגנוני ההגנה שלי הכניסו את כל השנים הנפלאות של הערוץ לקופסא, והניחו אותה אי שם עמוק בפנים. אתמול כמה עשורים אחרי, כשפתאום הבנתי איך החיים התגלגלו להם, וכמה זו הייתה משפחה שככ אהבתי וכמה כל מה שאני עושה עד היום, התחיל ונרכש שם, רציתי להתחיל בלבקש סליחה״.