עיטור העוז השבועי של ליאורה מוענק לכדורגלן העבר ופרשן ההווה איציק זוהר. בשבוע שעבר הוא שהה בחוף פלורה בהרצליה ופתאום ראה ארבעה ילדים שנקלעו לתוך מערבולת בים והתחילו להיסחף. זוהר לא היסס, רץ לעבר הילדים ומשה אותם מהמערבולת בסיוע מציל, שקלט את הדרמה המתחוללת. כולם יצאו בריאים ושלמים. בהמשך שיבח המציל את זוהר במגפון, לקול מחיאות הכפיים של שאר הרוחצים בים והשוהים בחוף.

זוהר, אין לי מילים.
“כל ילדי ישראל הם ילדיי. היה ים מאוד מסוכן באותו יום. מתברר שאני מכיר את ההורים של אחד הילדים".

איציק זוהר (צילום: צילום גולשים)
איציק זוהר (צילום: צילום גולשים)

דנה אזריה, אחות של אלאור, היא רופאה המתמחה ברפואת ילדים החל מהשבוע שעבר.

אלאור אזריה ואמו אושרה חוגגים את שחרורו (צילום: אבשלום ששוני)
אלאור אזריה ואמו אושרה חוגגים את שחרורו (צילום: אבשלום ששוני)

לידיעת הקורא, המפיק ההוליוודי הנודע, ארנון מילצ'ן, שכבר רמז שיש מצב לסדרה טלוויזיונית או לסרט על מעורבותו במשפט נתניהו: עד אחר, הפעם עד מדינה - ארי הרו, בישר בדף הפייסבוק שלו כי הוא עומד להוציא בינואר הקרוב ספר בשם הטעון “שומר אחי", כשבכריכתו תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה. הספר, על פי הרו, יעסוק ב"נתניהו ואובמה בשנה של טרור - קונפליקט ששינה את המזרח התיכון לעולמים". בינתיים חגג הרו יום הולדת 50 בהופעה של קולדפליי במילאנו.

הרו, מזל טוב, אולי תיתן לי טעימה קטנה מהספר?
“הספר מתפרסם בינואר, ואז אתייחס אליו".

אורי הרו ואשתו (צילום: פרטי)
אורי הרו ואשתו (צילום: פרטי)

זוכה העונה הרביעית של ״בית ספר למוזיקה״, זוהר זכרוב, שקיבל את המקום הראשון עם ״הנני כאן״, צפוי להתגייס לצה"ל באפריל 2024. זכרוב, שסיפורו האישי נגע ללבם של הרבה אנשים בשל קורות חייו והנתק מאמו, למד עם שתי אחיותיו בפנימיית כפר איילים בכרמיאל וגודל על ידי אביו אנדריי, שסיפר השבוע: “הילד גדל, עוד מעט ‏מתגייס".

הוא עדיין עוסק במוזיקה?
“כן".

לאן הוא מתגייס?
“עדיין לא יודעים, יש עוד זמן".

הוא השלים עם אמא שלו?
“זוהר לא מדבר איתה, אבל הבנות כן".

זוהר זכרוב (צילום: פרטי)
זוהר זכרוב (צילום: פרטי)