אמש (רביעי) בשידור הפרק של הריאליטי הכי מדובר של ימינו, "האח הגדול", הדיירת המפורסמת מהעונה שעברה, דיאן שוורץ, שמשמשת בימים אלו כאחות הקטנה של התוכנית, נכנסה שוב אל הבית. בסגירת מעגל מושלמת, שוורץ שבה דרך הקרוסלה, דרכה יצאה בעונה שעברה, ישירות אל תוך תופת התגובות והאיומים שספגה מיד עם חזרתה למציאות.

אלא שעל אף שעל המסך נתקלנו ברגע מרגש בו היא סיכמה את התקופה הקשה שעברה אחרי הריאליטי, רבים מהצופים עדיין לא סלחו לשוורץ על התנהגותה בעונה הקודמת, והחליטו שלא לחסוך בביקורות. בכל הפלטפורמות - אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק, הוצפו בסרטונים מתוך קטעים ישנים של שוורץ, מה שעורר את תגובות הגולשים הקשות.

"דמעות של תנין" כתבה גולשת אחת על הסרטון בו דיאן בוכה בחדר האח. גולשת אחרת כתבה ללא רחמים: "איזה הזויה איפה בדיוק היא מקבלת אהבה תתעוררי! את ההיית נוראית ונשארת ככה".

"איך זה שאנשים שהתנהגו הכי גרוע מקבלים הכי הרבה במה?" שאלה גולשת אחת, ואחרת הוסיפה: "מעניין במה איימה על ההפקה כדי שיכניסו אותה שוב... פשוט ביזיון שנותנים לה פרס על איך שהתנהגה. לא אומרת להחרים אבל פרס ממש לא מגיע לה, שתחייה את החיים עם הלקח שלמדה וזהו, אין שום סיבה לתת לה פרס".