ארבעה חודשים חלפו מאז הפכה מעיין אדם לאמא טרייה לראשונה לבתה תבור, ואתמול היא רצתה להשוויץ לעוקבים שהקטנה מתהפכת מהגב לבטן באופן מוקדם מאוד מהצפוי, אלא שאז קראה את הפוסטים של מי שהייתה חברתה מאיה ורטהיימר על ההפלה שעברה וליבה נשבר.

מעיין אדם על ההפלה של חברתה לשעבר מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם על ההפלה של חברתה לשעבר מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אדם שיתפה פוסט וכתבה: "תבור כמעט התהפכה מהגב לבטן, צפיתי בזה בלייב, וצרחתי כי זה מאוד מוקדם. צילמתי אותה עושה עוד ועוד ניסיון , התכוונתי לעלות לכן את זה וכשפתחתי את האינסטגרם, חיכה לי הפוסט של מאיה. אנחנו לא בקשר, אבל מצאתי את עצמי בוכה, וקוראת שוב ובוכה יותר. אבל כמו שתבור תתהפך בסוף מאיה תהיה אמא לשניים לפחות, רק לא להישבר".

כיאה לאדם, שבכוונות שלה תמיד מנסה לעשות טוב אבל לעיתים לא חושבת על ההשלכות של הדברים שהיא משתפת, שוב זה התהפך עליה והיא ספגה תגובות קשות שטענו בין היתר שהיא "חסרת רגישות להשוות בין תינוקת שמתהפכת מהגב לבטן להריון נוסף והפלה".

תבור, בתה של מעיין אדם (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

אחת העוקבות כתבה לה: "עלובה שאת, דוחה". בעקבות כך, אדם החליטה להתנצל על בחירת המילים ושיתפה: "שוב ההודעות האלו, שנאה, סערה, קשה לי להתמודד עם האמת, הייתה לי כוונה טובה, חיפשתי מילים שתהיה בסופם איזו תקווה. אני מתנצלת אם זה פגע במישהו , באמת לא שיערתי שזה יכול ולא ראיתי את זה בא". 

מעיין אדם מתנצלת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם מתנצלת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)