אסי עזר הפך במרוצת השנים לסמל של הקהילה הגאה בארץ. בין אם התכוון ובין אם לא, הנוכחות שלו בפריים טיים הישראלי בשילוב של הזוגיות המתוקשרת מאוד שלו עם בן זוגו אלברט אסקולה, הפכו את השניים לזוג שמשדר אידיליה ונורמליזציה בכל הקשור לסוגי משפחות שונים. בשנה האחרונה הפכו השניים להורים לראשונה בחייהם כשהביאו לעולם את אלכס אשלי המתוקה בהליך פונדקאות בארצות הברית. 

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

עזר, שמרבה לשתף בחייו האישיים, פרסם בסוף השבוע תמונה של המשפחה היפה שלו בעמוד האינסטגרם שלו, ובין שלל תגובות תומכות ואוהבות, היו גם כאלו שלא ראו את הזוגיות הגאה שלו בעין יפה. זו לא הפעם הראשונה שהכוכב מקבל תגובות כאלו בעמוד שלו, אלא שהפעם היתה תגובה אחת שנגעה לביתו הקטנה, וזה החליט שלא לשתוק.

אסי עזר נגד עוקבת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר נגד עוקבת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי שפרסם, חשף המנחה תגובה של אישה שביקרה את משפחתו וכתבה: "ילדה מסכנה שגדלה בלי אמא שלה! 100 אבות הכי טובים בעולם לא ממלאים מקום של אמא בלב! זה הטבע ככה אנחנו נוצרנו". התגובה הזו כנראה הכעיסה אותו מאוד כי הוא החליט לענות לה בפומבי ואף לכנות אותה טיפשה – "אבל תראי רגע, את גדלת עם אמא ויצאת ממש טיפשה. אז זה סותר את מה שכתבת".

אותה עוקבת, שכנראה לא ציפתה לקבל תגובה מהכוכב עם מיליון העוקבים שלו, המשיכה בדעותיה וענתה לו: "מה אתה אומרררר חח הצחקת למה טיפשה בגלל שדעותיי שונות משלך? אז מי פה חשוך ולא מקבל דעות שונות אני או אתה?? תתקדם נשמה".

אסי עזר נגד עוקבת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר נגד עוקבת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה הספיק לעזר כדי לעלות למתקפה חריפה, משהו שהוא לא נוהג לעשות בדרך כלל, כשהוא מטיח בה את כל תחושותיו - "את טיפשה בלי קשר לדעות שלך. את טיפשה בגלל שאת צרת אופקים, שמרנית שבטוחה שאת יודעת מה נכון ומה לא נכון בעולם. את טיפשה בגלל שיש לך את העזות מצח לכתוב לי משהו למרות שאת ואני לא מכירים בכלל, משהו שאת לא מבינה בו כלום אבל את בטוחה שאם את מרגישה אותו הוא לבטח נכון. את טיפשה כי את אפילו לא יכולה להתחיל להבין את מה שכתבתי כאן. את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים שלא נותר לי אלא להתפלל שלא ייצאו טיפשים כמוך".

TMI נגד אלימות מכל סוג שהיא, אבל מאוד מאוד אוהבים לראות את משפחת עזר-אסקולה הפוטוגנית בכל הזדמנות שיש. 

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)