במאי האחרון הלכה קארין באומן ז"ל לעולמה, לאחר שסבלה למעלה מעשור ממחלת האנורקסיה והתאשפזה בבית החלום "איכילוב" לאחר שסבלה מדלקת ריאות. כפי שדיווחנו לכם לראשונה,  במהלך השבעה הלכו יהודית ושימי תבורי לבית החולים איכילוב לדרוש הסברים מהרופא המרדים, שבחר לטענתם להרדים אותה, למרות שנאמר להם במשך השנים שהליך הרדמה עלול להביא למותה.

כמו כן, לטענתם היה על הרופא להחתים אותם על הסכמה להרדמה, דבר שלא נעשה. כעת, השניים לקחו את המאבק למען הצדק צעד קדימה והגישו תלונה במשטרה נגד הרופא שקיבל החלטה להרדימה, בטענה לרשלנות רפואית, ונגד האחות שלטענתם השתמשה באלימות נגד קארין. אבל לא לפני שהם מבהירים אנחנו מוותרים על פיצוי כספי, רוצים שהצדק ייצא לאור.

יהודית באומן וילדיה (צילום: ניר פקין)
יהודית באומן וילדיה (צילום: ניר פקין)

״חלק נרחב בי מת איתה, כי היא לא מתה מחוסר ברירה ואנחנו לא מנסים להפליל את הרופא בניסיון להוציא פיצוי, אנחנו מוותרים על פיצוי ורוצים צדק. רצו להיפטר ממנה זוהי הרגשתינו״, אמרה יהודית ל-TMI והוסיפה: ״שיזמנו את הרופא לחקירה כמה שיותר מהר, בתקווה שהדין ימוצה, אני לא אוותר, אני ושימי מתעקשים להוציא את האמת ולא פיצוי כספי. בגלל המקרה אני פוחדת להגיע לטיפול של עצמי שמא ירדימו גם אותי״.

עוד שיתפה יהודית על האחות, שלטענתם אחזה לכאורה בקארין בחוזקה: ״קארין צרחה 'אמא, אמא היא מכאיבה לי'. יש פה חשד לרשלנות רפואית ולא החתימו אותי על הסכמה ולא הייתה אינדיקציה לקריסה או חוסר הכרה, היא הייתה ערנית לגמרי, שוחחה ביקשה נס קפה, סך הכל עלינו להשגחה ללילה בגלל דלקת ריאות. אנחנו לא מאשימים את איכילוב, היא טופלה במשך 7 שנים יפה מאוד ובמסירות על ידי ד"ר ישורון יום יום, להם אין כל טענה, רק לאותו הרופא שהחליט להרדים ללא חתימתי כאפרטופוס ואותה האחות שאחזה וטיפלה בה בכוח ואלימות כל היד של קארין הייתה כחולה מאחיזה חזקה״.

יהודית וקארין באומן (צילום: פרטי)
יהודית וקארין באומן (צילום: פרטי)

בית החולים איכלוב מסר בתגובה: "צר לנו לשמוע על הטענות הללו לאחר שנים של טיפול מסור ומלא חמלה ואנושיות. בזכות הטיפול קארין הצליחה לשרוד חרף מצבה במשך שנים ואנו משתתפים בצערם הכבד".