משפחת קרדשיאנס לא מפסיקה לייצר חומרים למדורי הרכילות ותוכניות הסאטירה. בכל פעם זה בן או בת משפחה אחר ממשפחת הריאליטי המלכותית ששובר שיאים חדשים של טראש במטרה לגרוף עוד כותרת ועוד רכילות, שם יידעו לייצר מהרייטינג הזה הרבה דולרים, כיאה לפי מסורת המשפחה. הכוכבת התורנית שמעוררת עניין, שלא לומר בעתה, היא קנדל ניקול ג'נר, שדורגה לפי מגזין פורבס כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם. 

על פי דיווחים הרצים באתרי הרכילויות הפופולריים בעולם, עברה קנדל סדרה של טיפולי יופי קיצוניים במיוחד, ובעניין זה - טוב מראה עיניים. על פי עדותה של קנדל, היא בסך הכל הגדילה שפתיים ועשתה מתיחה באזור שמעל העיניים, אבל כנראה שזה רחוק מהאמת. ברשת כבר רצים דיווחים והערכות שזו הייתה רק המנה הראשונה. "אין מצב שהיא עשתה רק שפתיים, היא נראית כמו קיילי ג'נר", כתב גולש אכזרי במיוחד.

"היא באמת נראית כמו משהו של בינה מלאכותית", אומרת ד"ר אנה זנקוביץ', בעלת מרפאת אסתטיקה בהרצליה פיתוח, שמטפלת בעשרות סלבס ישראלים ומרצה בכירה בתחום האסתטיקה.

ד''ר אנה זנקוביץ' (צילום: יחצ דג הזהב)
ד''ר אנה זנקוביץ' (צילום: יחצ דג הזהב)

את יכולה לעזור לנו לפתור את התעלומה ולקבוע מה קנדל עשתה לעצמה? 
"היא עשתה הרבה מאוד לעצמה. אני בטוחה שהיא עושה את כל טיפולי האנטי אייג'ינג. אני די בטוחה שהיא עשתה ניתוח להוצאת שומן מקו הלסת, זה יוצר מראה יותר סקסי. בוודאות היא עברה ניתוח אף. אם סורקים את התמונה שלה מלמעלה למטה רואים סימנים להתערבות מאוד רצינית בגוף שלה. היא עושה מלא בוטוקוס, חד משמעית, הרמת גבה, כנראה עשתה גם ניתוח עפעפיים - כי העפעפיים שלה היו יושבים נמוך על קו הריסים, ועכשיו המנח שלה מאוד פתוח. זה משהו שאפשר להשיג עם הרמת גבה, אבל לדעתי הייתה שם גם התערבות בעפעף. כשאני בוחנת את עצמות הלחיים שלה, אני משערת שלא מדובר בהשפעה של חומצה היאלורונית בלבד, אולי היא עשתה בעצם אפילו שתל בלחיים לפני כמה שנים, ועכשיו היא מגזימה ועושה הזרקה של חומצה היאלורונית".

מה היא עשתה לדעתך מוגזם? 
"היא מאבדת את תווי הפנים האישיים שלה, והיא נראית דומה לשאר בני המשפחה. לפני כמה ימים קראתי מאמר מאוד מעניין על ניתוח לשינוי צבע העיניים. כותב המאמר העלה השערה שבגלל ריבוי הניתוחים, בעוד כמה דורות כולם ייראו אותו דבר, נאבד את האופי שלנו הרבה יותר מהר ממה שאפשר היה לשער בגלל השפעת הבינה המלאכותית. הדוגמה של קנדל ממחישה את זה היטב". 

קנדל ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
קנדל ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

נגיד שקנדל הייתה מגיעה אלייך לקליניקה, מה היית עושה לה?
"הייתי שואלת אותה אם היא יכולה להלוות לי כמה מיליונים... עכשיו ברצינות, אני חושבת שהיא עושה את כל הטיפולים האפשריים, אבל אם היא תרצה עוד טיפולים ממני, יש על מה לדבר".

יש מצב שעוד 20 שנה קנדל תתחרט על מה שהיא עושה? 
"קודם כל אפשר תמיד להפסיק להזריק, זה מצב הפיך. אני משוכנעת שהיא הולכת לרופאים הכי טובים, אז לא יהיו סיבוכים. בכל מקרה, אני לא בטוחה שהיא תתחרט, אלא אם היא תלך לחיות באמזונס. זה אורח החיים של המשפחה הזו. הם כל הזמן רוצים שידברו עליהם, לטוב או לרע, העיקר שידברו. זה עובד מצוין, עובדה שאנחנו מדברים עליהם עכשיו".