25 שנות נישואים ושישה ילדים משותפים הגיעו לסיומם כשמיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן נפרדו. למרות שהזוג הצליחו לשמור את זה הרחק מאור הזרקורים כבר מזה כשלושה חודשים שהשניים כבר לא מתגוררים תחת אותה קורת גג, לאחר שויצמן עזב את הדירה המשותפת. 

כוכבת הילדים אף רזמה לא פעם ברשתות החברתיות על הפרידה כשנשאלה על ידי עוקביה איפה ניר והשיבה: "לא יודעת איפה ניר? תשאלו אותו". בעבר כבר חוו השניים לא מעט משברים, ופרידות, שבמהלכם גם עזב ניר את הבית, אבל לבסוף הם תמיד צלחו את המשבר, אלא שהפעם נראה כי הסיכוי הוא קטן יותר.

מיכל הקטנה, ניר ויצמן וילדיהם (צילום: קסם צלמים)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן וילדיהם (צילום: קסם צלמים)

אמש (שני) נשאלה הקטנה על ידי עוקביה איך מתמודדים עם משבר בנישואים ובחרה להשיב דווקא בימים אלה שהיא חווה  פרידה: "אני יכולה לשתף מהניסיון האישי שלי, גם אם מרגיש שהכל מתפרק ואנחנו הולכים אל הלא נודע, גם אם בלתי אפשרי לסבול, צריך לשמור על כבוד כשמדברים אחד עם השנייה. תמיד למצוא דקה או שתיים לקחת רגע ולנשום. לקחת ספייס, לשמור על עצמי עסוקה, בנוסף עזרה חיצונית היא לא בושה".

עוד אמרה: "בסוף אישה זאת אישה וכל מה שהיא צריכה זה אהבה ושיקשיבו לה וכל מה שגבר צריך זה לא לשלוט בו ולתת לו חופש". וסיימה עם הדברים הבאים "באני מאמין שלי , אהבה תמיד מנצחת הכל, במידה ושני הצדדים באמת אוהבים".