הזמר אדם שיתף בחודש שעבר כי הוא אובחן כחולה סרטן וכי הוא מתחיל טיפולי הקרנות וכימותרפיה. הוא בישר לעוקביו את הבשורה וכתב: "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. אני עדיין מתקשה לעכל. הוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בעזרת השם להתמודד עם מה שיבוא. אתחיל עם הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז אני בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי".

הבוקר הוא שוב עדכן במצבו הבריאותי, ואף שיתף לראשונה תמונה שלו ללא שיער, אחרי טיפול הכימותרפיה. "בשבוע שעבר התאשפזתי ב'נוהל' לטיפול כימותרפי והמשך הקרנות.  כל מה שביקשתי מהיקום או ממי שזה לא יהיה שהטיפול יעבור בשלום ואחזור הביתה כדי לגלח את הראש ממעט השיער שנשאר עליו ( הרוב נשאר על הכרית כבר בכימו הראשון). אז זהו שהחיים הם לא תוכנית כבקשתך, חוויתי שבוע זוועתי במיוחד, חלקו ביחידה המוגברת. לקח זמן להבין מאיפה מגיע החום הגבוה שתקף אותי, הלחץ דם הנמוך והרעידות הבלתי פוסקות שהופיעו משום מקום".

הזמר אדם אחרי טיפולי הכימותרפיה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הזמר אדם אחרי טיפולי הכימותרפיה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"7 סוגי אנטיביוטיקה הוזרמו לי לגוף, דקרו ובדקו, בדקו ודקרו עד שהבינו שמדובר בזיהום רציני והצליחו להתגבר עליו.
תופעות הלוואי היו נוראיות.כל מי שמכיר אותי יודע שאני פריק של אקטואליה 7\24. בזמן האשפוז, לאור מה שכתבתי, כבר לא יכולתי לעקוב אחר האירועים, הייתי מנותק מהחיים, אבל ברגע שחזרתי אליהם יצאתי מהמחלקה לנשום קצת אוויר ופגשתי אדם נפלא, חבדניק מחצרו של הרבי מלובביץ׳ שמטופל גם הוא במחלקה האונקולוגית. שוחחנו. הוא סיפר לי סיפורים על חייו ואני סיפרתי לו על חיי".

"שלוש שעות היינו מרותקים, זה לסיפור חייו של זה, אח"כ נפרדנו לשלום, חזרתי למחלקה לקבל את התרופות והלכתי לישון, כשאני חושב, באיזה עולם הייתה נוצרת סיטואציה כזו, החבדניק ואני. בשישי בצהריים שוחררתי ומיד השלמתי 'חוסרים חדשותיים' מהשבוע הסוער שעבר על מדינתנו הפצועה. כל הייסורים, הכאבים, המחטים שבהן נדקרתי כל השבוע, התגמדו מול הכיווץ והכאב החד שפילח את נשמתי.
אני לא כאן כדי לחנך איש, אלא בשביל לבקש שמה שלא יהיה, לאן שלא נגיע, בעיקר בתקופה הבוערת של בין המיצרים, אל תשכחו שאנחנו אחים, כוחנו באחדותנו".