לפני שבוע וחצי דווח בתקשורת על חשד להתעללות קשה בגן ילדים בחדרה, על ידי בעלת הגן ושתיים מהסייעות שלה. כעת, חושף הזמר והיוצר בר צברי שבנו הוא אחד מהילדים בגן המדובר שעבר התעללות. בפוסט ששיתף אמש חשף באומץ רב: "בחודש האחרון אני, המשפחה שלי, החברים שלי, שכנים שלי, אחים שלי עוברים סיוט. עוד מקרה התעללות בגן ילדים. והפעם בגן הפרטי של הילדים הפרטיים שלנו. תאמינו לי, זה לא הסיפור רק של הילד שלי או של החברים שלי זה הסיפור של הילדים של כולנו".

"כמו כולנו, הורים צעירים עובדים לילדים קטנים, שלחנו כל בוקר גוזלים תמימים, מתוקים וחסרי ישע. הסענו אותם כל בוקר לגן שבחרנו בקפידה עם ניסיון רב שנים, ליד הבית שלנו, בשכונה המוכרת והמוגנת לכאורה ושילמנו עליו ממיטב כספנו. הנחנו אותם בידיים רועדות ומתגעגעות בידיעה שהם מוגנים, עטופים ושמחים, עד שהתנפץ לנו הכול בפרצוף. אנחנו כבר חודש לא ישנים בלילה, הבטן כואבת פיזית והראש עומד להתפוצץ", הוסיף צברי. 

בר צברי (צילום: שוקה כהן)
בר צברי (צילום: שוקה כהן)


צברי המשיך והוסיף: "במשך חודש שלם אף אחד לא עדכן אותנו מה קורה, לא המשטרה לא משרד החינוך ולא אף גוף שמטפל בנושא, כלום! הגננת נכנסת למעצר בית ואנחנו ניזונים משמועות והחוסר וודאות משתק, המוח מחבר דברים אוטומטית ואתה לא יודע אם להשליך על המקרה או לא. בינתיים כשהגן רק עם סייעות בלי גננת המשטרה הגיעה לגן וסגרה אותו ל-60 יום. כאוס מוחלט, ואני לא יודע איך להסתכל לילד שלי בעיניים, ואני מאשים את עצמי איך לא ראיתי, איך לא שמתי לב, איך לא חיברתי. ני מבין שהאחריות היא עליי אבל אני בטח שלא אשם, הרי מוח אנושי ובריא לא יכול לדמיין אפשרות כזו בכלל, איך אפשר לראות בנאדם שאנחנו נותנים את הילדים שלנו יום יום בידיים שלו ולדמיין שהאיש הזה יכול להתעלל בילדים שלנו, איך?!?!".

עוד הוסיף וביקר את תוכניתה של איילה חסון בכאן 11 שחשפה סרטונים קשים של האירוע: "ואז משום מקום ולפני שיידעו אותנו בדבר, אנחנו מקבלים הודעה תפתחו ערוץ 11 ב-19:30. אנחנו פותחים את הטלוויזיה ורואים מול העיניים שלנו את הילדים שלנו, הגוזלים שלנו מותקפים בסרטונים המזעזעים האלה! בטלוויזיה! בלי הסכמתנו, בלי לשאול אותנו, בלי להכין מראש. בלי ליידע אפילו. עוד מעגל אטימות מעל מעגל הרוע ואתה לא מצליח להבין איך זה יכול להיות אבל עכשיו אתה יודע בוודאות שזה קרה גם לך. מכאן התחיל מירוץ בבתי משפט במאבק להשמיע את הקול שלנו, לזעזע את המערכת האדישה והכבדה והאטומה ובעיקר לעשות שינוי אחד ולתמיד. ועדיין אין לנו אף אחד חוץ מאת עצמנו. ולכם שם בחוץ למשטרה, לרשויות, לשופטים, לכל מי שאמור להגן במעגל הרחב אחרי מעשה הזוועה - תצאו מהאדישות שלכם, מהטכנוקרטיה, מהפקידות ותזכירו לעצמכם כל פעם בבוקר כשאתם יוצאים מהבית הפרטי שלכם ונוסעים בדרך לכיסא שלכם, שאתם מתעסקים בדיני נפשות, בעיניים ובלב של אנשים ותפעלו בהתאם".

איילה חסון  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
איילה חסון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)