בזמן שאלפים יצאו להפגין אתמול (שלישי) ברחובות במסגרת יום השיבוש נגד ההפיכה המשטרית, סכסוך התבשל בין האחים למשפחת אסייג, כזה שכמעט הוביל לפגיעה בפרנסתו ושמו הטוב של שלום. רגע לפני הקרנת הסרט החדש "הילולה", דאג מני אסייג להודיע ש"הכניסה לסרט לא מותרת למפגינים".

בפוסט שפרסם, כתב: ״אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו. לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם!״.

אביב גפן (צילום: אבשלום ששוני)
אביב גפן (צילום: אבשלום ששוני)


אחיו שלום אסייג יצא נגדו והבהיר: "הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי, מני לקח חלק בכתיבה בתחילת הדרך. אבל מי שעמל על התסריט בשנה האחרונה הם דניאל אסייג ואור כהן. לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ, אנחנו עם אחד, שבא לצחוק יחדיו". גם דניאל אסייג, בנו של שלום, יצא נגד הדוד וכתב: "מני הוא ילד גדול ומחזיק בדעות שונות מאיתנו, אנחנו לא מסכימים איתו ובכל מקרה הוא פרש מעולם הכתיבה, הסרט שייך לאבא שלי ולאף אחד אין זכות להגיד לצד כלשהו של העם לא להגיע". כעת גם הזמר אביב גפן שדעותיו הפוליטיות ידועות לכולנו, מצטרף לסכסוך המשפחתי ועוקץ  את הדוד מני אסייג: "כשהמוכשר במשפחה מנייאכ והלא מוכשר סתם מני". 

שלום אסייג, מני אסייג (צילום: אור גפן)
שלום אסייג, מני אסייג (צילום: אור גפן)