כוכב הנוער הבולט והשחקן המבטיח בר ברימר חתם כזכור חוזה גדול עם חברת האופנה רנואר לשלוש שנים, ונכנס לנעליו של הפרזנטור הקודם יהודה לוי, לאחר שזה סיים את תפקידו. נבחרת הפרזנטורים מנתה אז ארבעה, אלא שלפני מספר חודשים המותג רענן את האסטרטגיה ונבחרו שמונה פרזנטורים ביניהם  עומר נודלמן, יעל שלביה, רן דנקר, טל מורד , ברק שמיר ומאיה קיי, מצב שהוביל לחוסר נחשקות במעמד של ברימר.

מקורבים דיווחו ל-TMI כי שינוי התמהיל של הפרזנטורים הוריד את ערך המעמד של ברימר ומנהליו של הכוכב לא ראו לנכון להילחם על זמן מסך עם דוגמנים. עוד נודע כי בחודשיים האחרונים התעוררו מחלוקות ואי הסכמות בין  ברימר לקבוצת "רנואר"  הנוגעות לגבי זמן החשיפה של ברימר בקמפיין בטענות כי  מדובר בכוכב גדול שלא בא לידי ביטוי בקמפיין, ולא זוכה לפרונט הראוי למעמדו, אלא נבלע בתוך חבורה גדולה של דוגמנים.

בר ברימר (צילום: סיימון אלמלם)
בר ברימר (צילום: סיימון אלמלם)

למרות שברימר חתום לעוד שנה נוספת, החליטו הצדדים להיפרד בהבנה משותפת ולשחרר את הכוכב מהחוזה שנה מוקדם יותר. כמו כן, נודע למדור כי הצדדים נמצאים בימים אלה במו"מ בעניין התשלום לברימר לשנה הקרובה.

כוכב הנוער נמצא לקראת השנה הכי גדולה בקריירה שלו, רגע לפני שעומד לככב בסדרה החדשה של אסי עזר "מתוקים" לצד רותם סלע, משחק בימים אלו בסדרה "בעלת החלומות", כתבת החדשות הגדולה בערוץ 13 שעשה לאחרונה ועוד פרויקטים והצעות על הפרק.

נדב לוי מסוכנות בולד המייצגת את ברימר מסר: "אנחנו מודים למשפחת רנואר על ארבע עונות מטריפות ויצרתיות , החלטנו לסיים את הדרך המשותפת בהערכה וכבוד הדדי".

מרנואר סירבו להגיב לידיעה