שימי תבורי מוכיח שוב שלמרות הסכסוך הארוך והמתוקשר שהיה לו עם בנו בן אל תבורי, הוא לא נוטש את תפקידו כאבא לרגע אחד. מאז שנפרד מסטטיק, בן זוגו המקצועי, בן אל תבורי עומל במרץ על קאמבק לבמות ישראל בקריירת סולו חדשה עם אלבום בכורה. אלא שאמש דיווח העיתונאי גיל משעלי שהחזרה שלו לבמות לא תהיה קלה, כי יש גורמים בתעשייה שמנסים לחבל לו ושמים לו רגליים. 

אביו שימי תבורי, שהקליט לאחרונה דואט מרגש עם בנו שצפוי לצאת ממש בקרוב, החליט לצאת נגד כל מי שמנסה לחבל בדרכו של בנו לפסגה ומאיים לתבוע. ל-TMI מסר שימי תבורי בבלעדיות: "אני יודע טוב מאוד מי עומדת מאחורי ההכפשות על בני בן אל. לא יעזור שום דבר הבן שלי מוכשר וזה שהיו לו פליטות פה כאלו ואחרות, זה רק בגלל שהטריפו את דעתו".

בן אל תבורי, סטטיק (צילום: דנה קופל)
בן אל תבורי, סטטיק (צילום: דנה קופל)

 
"תאמינו לי זה הבן שלי, אני מכיר אותו מרגע שנולד, יש לו לב זהב והוא ינצח את כל אויביו ושונאיו. הכל מגיע מקנאה, וכוונות להפיל אותו ולגרום לו להיות בקרקע. בן אל יהיה כוכב גדול ויצליח על אפם וחמתם של כל הקנאים והקנאיות שיאכלו את עצמם. הרבה נהנים בחיים על חשבון הבן שלי, ולמרות זאת מנסים לגמור עליו, מי שיבין יבין, אני לא פוחד לא ממשפטים ולא מאיומים. בזמן הנכון אני אעשה לשקט שלי סוף, אני אפתח הכל ואני אתבע את כל מי שפוגע בבן שלי". עוד התייחס לקאמבק של בן אל לזוגתו דני ואמר: "כאבא אני מאחל לו ולדני הרבה אושר וזוגיות טובה, והרחבת המשפחה, אוהב אותך בן שלי. אתה היורש של אבא, אף אחד לא יתקרב לקול ולכשרון שלך".

שימי תבורי, בן אל תבורי, דניאל לוי (צילום: פרטי)
שימי תבורי, בן אל תבורי, דניאל לוי (צילום: פרטי)