הראפר סטטיק עבר בתקופה האחרונה "גירושים כפולים" מבן זוגו ליצירה - בן אל תבורי ומאשתו שרית פולק, מה שהפך לסרט ששודר בקשת 12, וכעת מגיעה לפתחו סערה נוספת, ממי שזכתה לתהילה דווקא בזכות שיר שלו. כוכבת הרשת ספיר מיכאלי, שביצוע שלה ל"רונדלים" של סטטיק, הפך ללהיט גדול ברשת, והייתה צריכה להופיע איתו במהלך אחד המופעים הגדולים שלו בהיכל מנורה, תל אביב בסוף החודש שעבר - יוצאת בטענות נגד סטט-בוי.

לטענתה היא התבקשה לעלות עם הגב לבמה - מה שגרר תגובות לועגות ברשתות החברתיות. "אני פותחת, נמאס לי. שבועיים עברו, הבן אדם לא דיבר איתי בכלל, לא התנצל, לא דיבר איתי, תגובה", אמרה מיכאלי בסרטון זוער שהעלתה לרשת הטיקטוק. "אני ביטלתי הופעה עם עדן בן זקן בשבילך, אמרתם לי לא לעלות עם עדן כי 'זכות הראשונים היא אצל סטטיק'. עדן רצתה אותי על הבמה, הייתי אמורה להופיע על הבמה במנורה איתה ב-20.6".

@sapirmichaeli_ ♬ צליל מקורי - ספיר מיכאלי

"לא הלכתי כי אתם אמרתם לי להופיע עם סטטיק קודם", המשיכה כוכבת הרשת. "בשביל מה? להראות אותי עם הגב? נעלבתי, אפילו לא לדבר איתי? חצי תגובה לא הייתה. חרדות עברתי, בכי של החיים. אני בן אדם בדיוק כמוך, נשמה, ויש לי את הרשת וכולם מבינים מה אני עוברת. נמאס לי כבר לשתוק".