ביממה האחרונה מתרוצץ ברשת סרטון של איש העסקים המצליח עמוס לוזון, בו הוא תועד בתוך השטח הפרטי של ביתו, כשהוא ברגע אינטימי עם צעירה אנונימית. לדבריו של לוזון, בשיחה אנונימית שקיבל מטלפון לא מזוהה הבהיר לו הפונה כי ברשותו סרטון אינטימי שלו, וכי אם לא יענה לדרישתו לשלם לו סכום כסף לא מבוטל הוא יפיץ את הסרטון.

עמוס לוזון, אירית רחמים (צילום: אור גפן)
עמוס לוזון, אירית רחמים (צילום: אור גפן)

בעקבות כך, איש העסקים ניגש מיד אל תחנת משטרת מחוז ת"א בתחנת ראול ולנברג, שם הגיש תלונה בגין עבירות של חדירה לפרטיות, סחיטה, איומים ועבירות נלוות. כעת, רגע אחרי שהתפוצצה הפרשה המזעזעת וכשהחוקרים מיחידת הסייבר של המשטרה עומלים שעות נוספות לאיתור האשמים, הגיעה תגובתה של עורכת הדין המייצגת את האקסית אירית רחמים

מעו״ד לורי גייזלר המייצגת את אירית רחמים נמסר בתגובה להתפוצצות הפרשה: ״אין למרשתי כל קשר לפרשיה הדוחה. זה לא הסגנון שלה ובטח אין לה כל אינטרס לפגוע במר לוזון בעוד שבימים אלה ממש מתגבשות הסכמות ביניהם בצורה מכבדת ומכובדת. מרשתי אינה בקשר עם מר לוזון מזה כארבעה חודשים  ולכן אין זה מעניינה כיצד מר לוזון מבלה ועם מי את זמנו. אני סבורה שגם מר לוזון אינו סבור שיש לרחמים יד במעשה כה שפל שיש בו מהחדירה לפרטיות באופן הכי בוטה שקיים״.

אירית רחמים (צילום: אור גפן)
אירית רחמים (צילום: אור גפן)