לראשונה ב"חתונה ממבט ראשון" הזוג הראשון ששודך בעונה הנוכחית, עינב כפיר ורז איתן, דיברו על סקס בפתיחות בקליניקה עם הפסיכולוגית יעל. כפיר שכעסה על איתן, שיתפה בקליניקה שהיא מצפה ממנו ליותר והוא השיב שאינו רוצה לעשות "וי" על סקס אלא צריך להיות שם. איתן שיתף את יעל: "יש פער בנינו באינטימיות, לדעתי זה יותר העניין הפיזי מאשר האינטימיות. אני הסברתי במילים ונראה לי גם במעשים שיש רגש ואני רוצה. יש משהו לא פייר מהקוסמוס שאם שנינו רוצים אבל היא הראשונה שעשתה צעד, אז אני לא רוצה. לך תוכיח עכשיו שאתה רוצה. אנחנו שונים בזה שאם אני לפני הופעה ויש לי ארבע שעות לישון, אז הסקס יפגע. אני לא מצליח להתנתק במחשבות, אני צריך לבוא לזה נקי וטוב, אני יכול לעשות "וי" על סקס אבל לא בא לי, וזה משהו שאני צריך לעבוד על זה בשבילה". 

רז איתן על הסקס עם עינב כפיר בחתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)

עינב כפיר שיתפה בתחושות שלה לאחר הפרק, לאור התגובות הקשות שקיבלה על הפתיחות בנושא: "אני בדרך כלל לא נוהגת לשתף את מחשבותיי בפומבי אבל מרגיש לי שהפעם זה חשוב. אז נכון, אמרנו את המילה 'סקס' בטלוויזיה. ונכון, אני מודה שמלמדת ומחנכת בני ובנות נוער ו'אמורה לשמש להם דוגמא', אבל אני לא מצליחה לחשוב על דוגמא טובה מזו לשיח מיני, פתוח ובריא. סקס ובכלל מיניות, מלווה בדרך כלל בתחושות של בושה ואשמה ולרוב זה נושא שלא מדובר ואולי הגיע הזמן שנדבר יותר".

"אולי אם לא נחשוש כל כך להשתמש במילה הזו ולא נתכווץ בכל פעם שאנחנו שומעים אותה, בני ובנות הנוער ירגישו שיש להם מרחב פתוח ובטוח לשאול, להסתקרן ולחקור את המיניות שלהם וכך לא יקבלו מידע שגוי ואף מעוות מאתרים פורנוגרפיים וממקורות מידע לא מהימנים. מידע שעלול לגרום לתפיסות שגויות לגבי מיניות, דימוי גוף ותפקידים מגדריים. חינוך למיניות בריאה, חשוב לא פחות ואפילו יותר מכל שיעור אחר. אז אם המילה הזו שנאמרה תגרום להם להתבייש פחות ולשאול יותר, עשיתי את שלי", כתבה עינב.

עינב כפיר, רז איתן, חתונה ממבט ראשון (צילום: יח''צ)
עינב כפיר, רז איתן, חתונה ממבט ראשון (צילום: יח''צ)