ניקול אורי בוטביניק הודחה אמש (מוצ"ש) מבית "האח הגדול" אחרי שהות של 54 ימים בבית הכי מפורסם במדינה. כעת היא מספרת בראיון ל-TMI על הציפייה מבן זוגה אורי כהן, החבר המדובר שנכנס בעקבותיה לבית ונשאר שם לבדו אחרי הדחתה, על הנמסיס שלה סתיו קצין: "אני וסתיו לעולם לא נהיה חברות" ועל החברה הטובה שחיכתה לה בחוץ, לין אלפי, שהייתה השיחה הראשונה שלה בדרך הביתה. 

עד כמה את מאוכזבת?
"יש לי סערת רגשות. מצד אחד נורא רציתי הביתה למשפחה ולחברות וגם הרגשתי שהתחלתי למצות את החוויה שלי בבית ומצד שני אורי נכנס וזה החזיק אותי בבית, אז יש ברור שיש אכזבה".

עד כמה הופתעת מההדחה?
"האמת שהייתה לי הרגשה שאני הולכת, מין אינטואיציה כזאת. בגדול לא הופתעתי, התכוננתי. גם ההדחה הפיקטיבית שהייתה לי לפני הכינה אותי לזה, עשתה לי נחיתה יותר קלה. לא הופתעתי, אלא שיותר התבאסתי מזה שאני צריכה להיפרד מאנשים שאני אוהבת". 

עד לפני כחצי שנה: ניקול בוטביניק הייתה בזוגיות עם גבר אחר - ששבר לה את הלב

 ניקול אורי בוטביניק ל''דלתא'' (צילום: אור דנון)
ניקול אורי בוטביניק ל''דלתא'' (צילום: אור דנון)


ומי האנשים שאת אוהבת?
"אני אוהבת את הרוב, אבל הכי קשה היה לי להיפרד מאורי, יובל מעתוק, בן ויענקי. במיוחד אחרי שכבר הייתי בסוויטה ואני יודעת מה זה גורם לי להרגיש לראות אותם מבחוץ".

כבר יצא לך לדבר עם הדיירים המודחים?
"כן, כבר אתמול. ישר באוטו בחזור הביתה דיברתי עם לין ועם אבא שלה ואני נפגשת איתה בעוד יומיים. לין תהיה החברה הכי טובה שלי, זאת מערכת יחסים שתימשך גם בחוץ. אתמול בלילה כולם חייגו אלי, הוסיפו אותי לקבוצת הוואטס אפ של המודחים, בחמש בבוקר דיברתי עם גיא, ועם לרה עכשיו ועם אלון ומאיה אתמול בערב. הם כולם חברים שלי".

את מבינה למה הודחת?
"הודחתי כי הקהל בבית בחר להצביע לי פחות משאר הדיירים. הבנתי שהיה דיבור על המקרה במקלחת ובעיני זה לא מוצדק מה שרואים מכאן לא רואים משם. אני יכולה להבין איך זה הצטייר, אבל בסופו של דבר זה התגלגל מהרבה סיטואציות. ניסיתי למנוע והצד השני לא שיתף פעולה וזרם עם הסצנה והרמתי ידיים. אנחנו אנשים בוגרים ואני לא יכולה לבחור ללכת בדרך של שלום עם הצד השני לא רוצה".

את אומרת צד שני, את לא מסוגלת להגיד את השם סתיו קצין?
"כולם יודעים במי מדובר, אז אין צורך. הייתי בטוב עם כל הדיירים בבית מלבדה. לצערי באמת ניסיתי בכל דרך אפשרית להיות איתה בטוב וזה לא צלח ולא בגללי. היו סיטואציות שהיא ירדה לפסים אישיים ודיברה בגסויות ועל אנשים שיקרים לי וזה גרם לי לאבד את הכבוד אליה. בסוף אנחנו בכור היתוך ולא בסביבה הטבעית והמוכרת שלנו אין לי דרך לברוח מזה, כמה שניסיתי לצערי זה הצטייר בסוף כרע. יש גם שאמרו שהייתי שקטה מדי ושוחרת שלום. בסוף זה עניין של דעה והודחתי זה יקרה לכל אחד בזמנו".

ניקול אורי בוטביניק, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
ניקול אורי בוטביניק, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)


מה הספקת כבר לשמוע בחוץ?
"הבנתי שהיה עניין כזה עם 'הצבא של סתיו', הבנתי שצבא התומכים של סתיו דאג להוציא אותי מחוץ לבית והצביע לכל המועמדים האחרים להדחה. אז זאת כנראה הסיבה שהודחתי. שמעתי דברים על סתיו ועליי ואורי". 

מה שמעת עליך ועל אורי?
אני חושבת שאורי עשה לי הכנה מאוד יפה לתחושות שלו, יישרנו קו, בנוגע לדברים שהיו לו תהיות לגביהם, יש לנו תקשורת ממש טובה. הופתעתי שמהר מאוד גילו מי הוא ומה הוא. הייתה לי הרגשה שזה יקרה, שאני אגיד את השם שלו בבית וישר בחוץ יסתקרנו".

את מצטערת על זה?
"בדיעבד, הייתי שומרת אותו לעצמי".

אבל אז הוא לא היה נכנס לבית.
"אז הוא היה מחכה לי בחוץ". 

אז את מצטערת שאורי נכנס לבית?
"אני שמחה שהוא נכנס, כי הוא עשה לי טוב בלב כשהיינו יחד. הוא נתן לי תחושה של בית, בלעדיו הייתי פורשת מזמן. ממש לא מצטערת שנכנס ומקווה שהוא יישאר עד הרגע האחרון. גם כשהוא נכנס היינו שני אנשים נפרדים בבית, כל אחד בשלו. לא חיפשתי אותו, לא תהיתי מה הוא עושה וככה גם בחוץ".

סתיו חשפה בחדר 'האח הגדול' שהיא מאוהבת כבר זמן מה באורי. את לא חוששת שעכשיו היא תנסה לכבוש את ליבו?
"אני סומכת עליו במאה אחוז. הוא מכבד אותי ויודע מה מפריע לי ומה לא מפריע. אין לי חששות שהוא שם לבד ולו אין חששות שאני פה לבד ודרכנו ישתלבו מחדש כשכל זה ייגמר. סתיו זה פשוט לא מעניין. היא לא פונקציה. היא לא הייתה פונקציה אם היא מאוהבת בו שנים וזה לא קרה עד עכשיו, אז למה שזה יקרה עכשיו?".

אז אחרי שנחשפת לעדר המעריצים של סתיו בחוץ, איך לדעתך היא התנהלה בבית? 
"אני חושבת שסתיו לא התנהלה נכון בבית. אומנם זה קונה את הצופים אבל היא יכולה בדרך אחרת. ייעצתי לה ופתחתי את הלב וזה לא עבד".

יש סיכוי שתיפגשו בחוץ?
"אני וסתיו לא נהיה חברות. אדבר איתה אם היא תרצה, אבל לעולם אני וסתיו לא נהיה חברות. אני גם לא חושבת שהיא תתקשר אליי, יש לה משהו כלפיי לא ברור, יכול להיות שזה קנאה. אני לא יודעת, מקווה שלא, כי קנאה זה רגש לא בריא. אם היא תבקש להיפגש אני אשמח לשבת איתה לקפה אבל זה לא יקרה, לא מיוזמתי וגם לא יקרה מיוזמתה".

סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)


מה כן הספקת לראות מהתוכנית בחצי יממה שלך מחוץ לבית?
"לא צפיתי באף פרק אלא צפיתי בקטעים קטנים. אני גם לא חושבת שאני אצפה בפרקים, זה נגמר וזהו. שמתי לב לתמונה הכוללת ואני חושבת שזה יכעיס אותי לראות את הפרקים ולראות מה לא שודר ומה הורידו בעריכה. נשארתי עם טעם טוב מהחוויה ואני רוצה שיישאר לי טעם כזה".

בדיעבד את מצטערת על משהו שעשית או לא עשית?
"פעלתי בדרך שלי, היו לי מעידות, בדרך כל אני לא נכנסת למלחמות, יצא לי להרים את הקול, יצא לי לדבר פחות יפה והתנצלתי לקחתי אחריות ותמיד הושטתי יד לשלום. לא חושבת שהייתי עושה משהו אחרת. נכון לעכשיו אני מאוד שלמה בדרך שלי, אני מקווה שלא פגעתי באף אחד".

מי לדעתך ראוי להגיע לגמר ולזכות?
"יענקי הכי ראוי לזכות, וזה מי שאני חושבת שינצח אני אשמח אם יעניק או יובל מעתוק יזכו. לצערי הבנתי את הכוחות בחוץ ואני מאוכזבת ממה שהבנתי, כי אני מאוד מתחברת לדרך שלהם, דרך ראויה להערצה. הלוואי והיה לי את הכוחות והטוב לב שלהם, אם סתיו תזכה אפרגן ואם זה מה שהקהל בבית מתחבר אליו אז זה שלהם, אבל יש אנשים יותר ראויים".

ומה דעתך על הזוגות בבית, מי ישרוד בחוץ ומי לא?
"אני חושבת ששני הזוגות שניר ושי וספיר ואברהם, מדהימים ואוהבים וקשורים אחד לשנייה, עכשיו בהדחה של הזוגות כל אחד מהזוגות לא ידע מה הוא יעשה בלי השני. אבל אם הייתי מהמרת אז שי ושניר, יש להם יותר סיכוי לשרוד בחוץ כי המרחקים בין הבתים שלהם יותר קרובים".

יש טענות שספיר משחקת למצלמות וזאת לא אהבה אמיתית. מה דעתך?
"גם לי בהתחלה היו תהיות כי זה זוג לא צפוי והיא אמרה בעצמה שהיא לא בעניין שלו, אבל ספיר לא עושה הצגות למצלמה. הם באמת זוג דביק וכיפי ועושים מאוד טוב אחד לשנייה".

היה נראה כאילו יש איזה קליק רומנטי בינך לגיא איתן, אלמלא אורי היה סיכוי לרומן עם גיא?
"גיא לא היה הטעם שלי, גם אמרתי ל'האח הגדול', אם לא אורי והייתי רווקה הייתי מתבאסת על הבנים שנכנסו הביתה, סליחה לגיא אבל הוא באמת היה כמו האח הגדול שלי. לא היה ביננו קליק רומנטי. גיא היה חבר טוב שלי בבית עד הרגע שהוא יצא. הוא דאג לי ואני דאגתי לו, וגם אם לא היה את אורי כנראה שלא היה קורה בינינו כלום".

לא מפגש הורים שגרתי, כי ההורים שלך נחשפו לאורי לראשונה על המסך, איך התרשמו ממנו?
"ההורים הכירו אותו פעם ראשונה על המסך, אמרו שהוא חמוד, שהוא שומר עליי ואהבו אותו ורוצים כבר להכיר אותו. הם אוהבים אותו ואני יכולה להבין למה".

אורי כהן (צילום: רן יחזקאל)
אורי כהן (צילום: רן יחזקאל)


ומה התוכניות שלך עם אורי?
"אני רוצה להתחתן ולהביא ילדים, כבר עכשיו צריך להתחיל לעבוד, אורי יודע מזה".

אתם רק שבועיים יחד וכבר מדברים על חתונה וילדים?
"היינו שבועיים מאוד אינטנסיביים בבית יחד והיינו שבועיים בחוץ. הקליק בינינו היה ראשוני מיד כשנפגשנו עוד מהשאטל של 'טרמינל 1'. לאורי יש ילד וזה מדהים בעיניי. אני שמחה לראות אותו אבא הוא כבר מוכן".

בשיחה שניהל עם סתיו בחדר הארונות היא ביקרה את פער הגילאים ביניכם.
"אני סומכת עליו, גם נתתי לו לנהל את השיחה הזאת לבד. הוא התבטא יפה, סתיו לא אובייקטיבית, היא מדברת מהבטן ולא מהראש. הוא ענה לה ממש יפה, אני לא יודעת מה באמת נאמר שם, אבל אני יודעת שאני מאוד סומכת עליו ואוהבת את התשובות שלו. בסוף גיל זה רק מספר הפרש הגילאים שלנו לא מורגש, הקשר שלנו מכיל ובוגר".

למה נכנסת לבית, את מצפה לקריירת דוגמנות?
"לא חתרתי למיליון. הגעתי כדי לעבוד על מידת הכעס שלי ולהילחם בשדים שלי לדבר ולהכיר אנשים ולחוות חוויות. בסוף נשארתי מי שאני. עברתי דרך וכן נפלתי והיו לי טעויות וקמתי והתנצלתי. וכן כבר יש לי קריירה בדוגמנות ונכנסתי כדי למנף את זה ומאמינה שהצלחתי קצת".

ניקול אורי בוטביניק (צילום: יח''צ)
ניקול אורי בוטביניק (צילום: יח''צ)