בזמן שההפגנות בקפלן וירושלים הביאו איתם 270 אלף מפגינים, שפרצו וחסמו את איילון צפון עד השעות הקטנות של הלילה, ההצגה "קזבלן" התקיימה בתיאטרון "הבימה". רגע אחרי שהסתיים המחזמר בכיכובם של טל מוסרי ועופר חיון, החליט מוסרי להקריא מסר מטעם הנהלת התיאטרון. אלא שחיון לא אהב את רוח הדברים וירד באמצע מהבמה. 

"קהל נכבד, עוד דקה מזמנכם, רגע לפני שכולנו יוצאים למציאות שבחוץ. כולנו עומדים כאן הערב בלב כבד ורגשות מעורבים. הנהלת התיאטרון על אף האירועים החריגים, להמשיך לקיים את הפעילות התרבותית ואת כל ההצגות בערב הזה. יחד עם זאת, אנחנו מבקשים לומר שאנחנו מצרים על המצב החמור אליו נקלענו כולנו", הקריא מוסרי בקול חנוק.

טל מוסרי (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"אנחנו מצרים על העדר ההידברות, על שנאת החינם, על השסע החברתי הקיצוני אותו אנחנו חווים, ועל הרוח השלילית המנשבת משני צידי המתרס. אנחנו שרנו עכשיו ב'קזבלן' על דמוקרטיה, בעוד מחוץ לאולם התיאטרון יש הזועקים מדם לבם לשמור על ערכי הדמוקרטיה, נרמסים על ידי מכת"זיות", אז התחיל הקהל להתרעם וחיון ירד מהבמה וליבה את הכעס אף יותר. מוסרי המשיך וסיים את דבריו: "בזמן שהמציאות שלנו בישראל 2023 הולכת ונשרפת והחברה שלנו קרועה לשניים. בטח בשבוע הזה שבו אנחנו מקיימים את תשעה באב, אנחנו צריכים לזכור שאין לנו ארץ אחרת וכולנו עם אחד".