לפני שלושה חודשים הפכו כוכבי העונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון", קטיה אברבוך וליאור אורן להורים, כשהביאו לעולם את בתם הבכורה, לה העניקו את השם הנבחר ריטה. אתמול (שלישי) שיתפה האמא הטרייה תיעוד ברשתות החברתיות ממפגש פסגה עם הכלה הטרייה יואנה בויב, כשהיא נראית אוחזת בידיה את התינוקת של קטיה וכתבה ״פגשתי את החמודה הזאת פעם ראשונה לפני כמה חודשים. וואלה גדלה מאז".

אלא שרבים מיהרו לקפוץ למסקנות להסיק כי קטיה מרמזת על הריון מתבשל אצל יואנה, שמאוהבת כידוע על המסך בשידוך המוצלח שלה תומר. אז האם קטיה חשפה בטעות או במתכוון את עתיד היחסים של יואנה ותומר שמצפים להתרחב? ככל הנראה שלא. כי קטיה מיהרה להסביר שהיא התכוונה בדבריה כי יואנה גדלה והפכה לכוכבת. והיא לא התייחסה למשקל גופה, או הריון נסתר.

יואנה בויב, קטיה אברבוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יואנה בויב, קטיה אברבוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז לכל מי שתוהה איך נולד הקשר בין הכלות של "חתונמי" מעונות שונות, מסתבר שיואנה פנתה לקטיה לקראת סוף העונה הקודמת, עוד לפני שגילתה בעצמה כי מצאו לה חתן ושהיא תשתתף בעונה החדשה. בין השתיים נוצר קליק מידי, קטיה שימשה עבור יואנה אוזן קשבת ותמיכה בזמן הצילומים וגם היום, במהלך בשידורים. בדקות האחרונות עדכנה יואנה כי היא לא בהיריון, לכל מי שתהה.

יואנה בויב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יואנה בויב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)