אשתו של דודו אהרון, נטלי אהרון, שיתפה אתמול (שלישי) פוסט בו כתבה שאם הייתה לה האופציה היא הייתה עוזבת את הארץ. אלא עד מהרה היא הסירה את הפוסט וכעת היא מסבירה למה התכוונה. בדקות האחרונות שיתפה אשתו של הזמר את הדברים הבאים: "אתמול כתבתי שאם הייתה לי את האופציה אז הייתי עוזבת הארץ כבר מזמן, והמצב עכשיו רק הגביר את זה. רוב התגובות שקיבלתי הם את צודקת ומלא עזבו את הארץ ומי שיכול עוזב, אבל כמובן גם יש את אלה שתמיד יש להם מה להגיד. הסיבה שלי העיקרית שניפצה לי את הכל זה הסרטון שרץ של האמא עם הילדים באוטו. אני רוצה לראות אמא אחת שתרצה להישאר פה אחרי הדבר הזה".

דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: אור גפן)
דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: אור גפן)


"מפחיד ברמות. זה חרדות, למה ילדים צריכים להיות חלק מזה. למה הם צריכים לראות ולגדול לזה. אני לא יכולה לשתוק אחרי דבר כזה. אני אזרחית אמריקאית שנולדתי בארה"ב וכן אם הייתה לי האופציה הייתי עוברת לגור שם, כי אנחנו חיים במדינה קשה כלכלית ביטחונית. כל יומיים יש פה משהו אחר, עכשיו תוסיפו את המהפכה הזאת, שלא משנה מה הדעה הפוליטית שלי", אמרה אהרון.

"נהיה פה מלחמת אחים, זה מפחיד לצאת לרחובות. לא רואה משהו יותר מדי טוב לחיות פה, לא רואה סיבה טובה להישאר פה, חוץ מהמשפחה והחברים, קשה פה מבחינת הכל. היום אני אמא כבר לא רווקה וחיה רק בשביל עצמי, יש לי אחריות שביל הבנות שלי, אני פשוט מפחדת עליהן לאן הן גודלות, מה עוד הולך להיות פה, אני לא רואה שום עתיד ורוד יפה וטוב. אף אחד לא חייב להסכים איתי כל אחד ודעותיו, זאת הדעה והתחושה שלי. מחקתי את הפוסט אתמול כי לפעמים כשכותבים דברים לא מבינים אותם נכון ולכן עכשיו אני מסבירה לכם".  

דודו אהרון ונטלי לוי השתחררו מבית החולים (צילום: אור גפן)
דודו אהרון ונטלי לוי השתחררו מבית החולים (צילום: אור גפן)