הזמרת נסרין קדרי פרשה אתמול (שלישי) בשידור חי מהריאליטי "רוקדים עם כוכבים", זאת לאחר שנפצעה לפני כחודש ונקעה את רגלה. קדרי פספסה תוכנית אחת על מנת להחלים אלא שבהתאם לחוקי הפורמט, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי נדרשת לה מנוחה נוספת שמונעת ממנה לעלות לרחבה. על פי חוקי הפורמט הבינלאומי לא ניתן להפסיד יותר מריקוד אחד ולכן זה סוף דרכה בתחרות. רפאל פליישמן, הרקדן של נסרין, קיבל ציוות מחדש לדנה גרוצקי אחרי שסרגיי וולקוב שרקד איתה נפצע גם הוא בחזרות ונאלץ לפרוש. 

בראיון ל-TMI סיפרה קדרי על הרגשה הפספוס עם פרישתה מ"רוקדים עם כוכבים", מה הדבר שהכריעה אותה בכל הלחץ ואיך היא התמודדה עם המרחק מבן זוגה רום ובנם המשותף ריף.

נסרין קדרי (צילום: באדיבות קשת 12)
נסרין קדרי (צילום: באדיבות קשת 12)

אתמול הודעת בשידור חי על פרישה. איך ההרגשה?
"זה היה לי קשה מאוד. כבר כמה חודשים טובים שאני מתאמנת ונותנת את כל כולי במטרה לנצח בתוכנית. כל זה במקביל לזה שיש לי תינוק בבית, כשאני מופיעה כל ערב על הבמות, בזמן עבדתי על האלבום החדש שלי ועדיין לא ויתרתי לעצמי והתאמנתי בכל יום גם בלי לישון - ובסוף הפציעה הכריעה אותי". 

יש תחושת פספוס?
"תחושת פספוס מטורפת. הרבה אומרים לי שעדיף לפרוש בגלל משהו שלא תלוי בי, מאשר שיגידו לי שאני לא טובה מספיק וידיחו אותי, אבל אני לא מרגישה ככה. תחושת ההחמצה גדולה יותר כי אני יודעת שיכלתי לעבוד קשה ולהגיע רחוק אם לא הייתי נפצעת".

איך היו התגובות לאורך הדרך?

"התגובות היו מדהימות, אפשר להגיד שגם אני הפתעתי את עצמי".

נסרין קדרי פורשת מ"רוקדים עם כוכבים" (צילום :באדיבות קשת 12)

מה גילית על עצמך במהלך החזרות והשידורים?

"שאני מאוד אוהבת לרקוד, ובגלל זה הכנסתי את זה להופעות הגדולות שלי ובהופעה הקרובה שלי בקיסריה באוקטובר אני מתכננת הפתעה מאוד מעניינת".

התקופה האינטנסיבית הזאת גרמה לך לראות פחות את רום וריף? 

"לצערי כן. זו הייתה תקופה בה הקרבתי המון כדי להתמסר לתהליך אבל המזל שלי משמים הוא שיש לי בעל כל כך תומך, שדוחף אותי להגשים את כל החלומות שלי ובכל פעם שנתקפתי במצפון (כל יום) הוא ידע להרים אותי, להיות עם ריף בלי הפסקה, ולהזכיר לי שאני עושה את זה עבור הבית שלנו וכדי שריף יגדל עם אמא מאושרת ושלמה שלא מוותרת על המטרות והיעדים שלה גם אם קשה". 

יש סיכוי שתחזרי בעונה אחרת כדי לקחת את הזכייה?
"קשה לי להאמין שזה יקרה. אני עם הפנים קדימה לפרויקטים חדשים, עם ההופעות שלי, עם המוזיקה שלי ועם כל מה שעתיד להגיע".

מי לדעתך הזוכה העונה?

"מקווה שרפאל ודנה. רפאל עבד כל כך קשה בשביל זה ואם לא איתי אז לפחות עם דנה. מתפללת בשבילם!".
הנפילה הכואבת של נסרין קדרי ב"רוקדים עם כוכבים" (באדיבות קשת 12) (צילום :באדיבות קשת 12)