לבה של ליאורה נשבר כשעמנואל כהן וניצן שיק מ"חתונמי" נפרדו מיד אחרי ששודרה התוכנית. כהן, 38, ההייטקיסט השרמנטי שעלה מצרפת, מסתיר בחודשים האחרונים את בת הזוג שלו, נדין נילסן, 24, סטודנטית שעלתה לאחרונה מבוסטון. יש גם תאריך לחתונה המיועדת ביניהם, 22 בספטמבר השנה. כהן, באמצעות חבר טוב, ביקש שלא להגיב.

ניצן שיק, מנו כהן (צילום: עידן חסון)
ניצן שיק, מנו כהן (צילום: עידן חסון)

זוכרים את סיפור האהבה הקסום על המעריץ האלמוני שמימש את אהבתו למלכת היופי לשעבר אחרי 40 שנה, הלא הוא הפסיכולוג ד"ר מוטי פלג שהתאהב ברונית רינת? לפני 17 שנים הם התחתנו, הקימו יחד שלל יוזמות רוחניות והעתיד נראה מבטיח, אבל כעת השניים חווים משבר.

רינת, הלב נשבר.
"לא זכור לי שאנחנו מכירות ואני לא בקטע של רכילות".

המפיק ירון עופר, שגילה וליווה במשך שנים את איש הקסמים ליאור סושרד, הוא הסוכן והמפיק שעומד מאחורי ההצלחה המסחררת של "אבו טבלה", כוכב הרשת המכונה גם "המתנחל הפלסטינאי".

עופר, אבו טבלה מעצבן את הערבים או את המתנחלים? או גם וגם?
"לא ולא. אבו טבלה הוא בעד כולם או נגד כולם, מה שתבחרי, וכולם אוהבים את אבו טבלה. להופעות שלו מגיעים חילונים, דתיים, חרדים וכן, גם ערבים. את השלום הוא מביא כבר עכשיו - בינתיים לאולמות המופעים".

ירון עופר ואבו טבלה (צילום: פרטי)
ירון עופר ואבו טבלה (צילום: פרטי)

הקומיקאית והשחקנית רולנדה שגרן, הזכורה מעבודותיה לצד בעלה המאסטר ג'וליאן שגרן, יצאה במופע בידור בשם "אדרנלינדה", שבו היא מתפוצצת על המציאות שלנו, שאותה היא מגדירה "האבסורדי הוא הנורמלי החדש".

שגרן, תהיה גם פנטומימה?
"מדובר במופע ססגוני עם שלל דמויות, מערכונים, תלבושות, מוזיקה, קליפים מצחיקים שיצרתי, ושיתוף הקהל במגוון נושאים שהם כביכול טאבו".

רולנדה שגרן (צילום: רענן טל)
רולנדה שגרן (צילום: רענן טל)

העיר תל אביב הוצפה בשלטי חוצות המפרסמים אתר היכרויות לבני 60+ בשם "שושקה".

זאב אנגלמאיר, שמחזיק בשם העט שושקה, לא תתבע מהם זכויות יוצרים?
"משמח אותי שגם מבוגרים רוצים להתאהב ולקרב לבבות ורואים בשושקה השראה. אולי זה אפילו יהיה שימושי בעוד 20 שנה, כשאגיע בעצמי לגיל הזה".

זאב אנגלמאיר -שושקה  (צילום: דין אהרוני רולנד)
זאב אנגלמאיר -שושקה (צילום: דין אהרוני רולנד)