כולנו יודעים את דעתו הפוליטית של הזמר אביב גפן, שלא חסך אותה משום פלטפורמה ברשתות החברתיות, יצא להפגנות נגד הרפורמה המשפטית ואף הופיע במחאות ושילב אותן גם בהופעותיו. אלא שכעת נודע לנו שהתפוח לא נפל רחוק מידי מהעץ, כי גם בנו בן ה-16, דילן גפן, לא שומר את דעותיו לעצמו. 

לפני כיומיים העלתה הזמרת יובל דיין מסר מפייס, בעקבות המצב המדיני, וכתבה: "אל תשכחו ששירתנו יחד בצבא, שעזרנו אחד לשני עם פנצ'ר בצד הדרך שישבנו בחוף עם אבטיח, שהרעשנו בקולנוע, שחלקנו מחלקה בבית חולים, שתרמנו, שקיבלנו, שטיילנו ביחד בארץ, שהמלצנו בקבוצות בפייסבוק, שהתאחדנו כשגלעד שליט, ששילמנו על חיילים בפלאפל, שמחאנו כפיים לרופאים בקורונה, שנתנו שקל בצומת, שנפגשנו בהופעות, שהקמנו מדינה מהריסות אחרי אלפי שנות גלות. רק אל תשכחו". 

View this post on Instagram

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1)

והנה הבוקר (חמישי), גפן ג'וניור שיתף את הפוסט של דיין בעמוד האינסטגרם שלו, אך לא בכוונה לתמוך או להביע הזדהות, אלא במטרה ללעוג לדבריה. "סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים של יובל דיין - הפוסט הפוליטי שלה". 

בכתוביות קטנות כאנקדוטה הוסיף, ובכך מנע תגובות קשות על דבריו: "סתם, אנשים אחים אנחנו... אולי קין והבל, אולי נואל וליאם", אך סיכם ברמיזה לאשמים בעיניו במצב: "אי אפשר להתעלם מהבעיה, צריך לקרוא לילד בשמו".

דילן גפן עוקץ את יובל דיין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דילן גפן עוקץ את יובל דיין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)