רגע לפני שיחליף עושר חדש לחייו ויציין יום הולדת 40, רון נשר מבלה בחודשים האחרונים שעות ארוכות באולפן ההקלטות לקראת השקת אלבום EP חדש שייקרא "משוגאון". באלבום צפויים לנו לא מעט הפתעות ביניהם דואט עם הזמר קובי אפללו ושמה גם של נגה ארז עלה. אבל כיאה לנשר, שדואג לנו בכל רגע לפרובוקציה חדשה, הוא לא מרחם על אף אחד מהתעשייה, לא פוסח על אף קולגה בתחומו ולא בתחומו, אתם כבר יכולים לנחש במי מדובר אבל תופתעו לגלות כי יש עוד ארסנל שלם חדש, ביניהם נועה קירל ואופירה אסייג וגם מבקר את התקשורת המושחתת שלטענתו מקבלת שוחד בסיקורים מוטים. בראיון חוצב להבות פותח נשר מבערים עם כל הכוכבים האהובים עלינו, ומעמיד אותם בכיתת יורים אחד לצד השני. אז הכינו את עצמכם לאחד הראיונות הבועטים, המסקרנים, והרעים ביותר שתיחשפו אליהם, מבטיחים לכם שבכזה דבר עוד נתקלתם, כי אין אדם אחד בביצה שמסוגל להתעמת עם האמת הכואבת של רון נשר.

"בחודש הבא אני אחגוג יום הולדת 40 והבטחתי לעצמי להיות ראפר עד גיל 40, אז יש לי עוד שנה אחת וזהו. אני הולך לקראת מסע חדש ונתתי הזדמנות לאנשים חדשים שילכו איתי. בתקופה שהמילה סולד אאוט הפכה לדבר זול, וכל אחד מפרסם סולד אאוט, כיף לראות אומנים כמו טונה ונצ'י נצ' שלקחו את זה צעד קדימה והתמידו, והתמדה הרבה יותר שווה משיווק אגרסיבי. גם אני מעדיף לבנות את הקהל כמו שבניתי ולהביא להם מוצר ראוי מאשר לשפוך על קמפיין שיווק של שלטי חוצות ויחשבו שהשמש זורחת לי מהתחת. הקהל יחליט שזה ראוי או לא. אני אעשה את זה בדרך שלי עם אנשים שמאמינים בי. אם ה-EP יצליח אז אעשה צעדים גדולים ואייצר מוזיקה שהיא יותר גדולה מיריבים ודיסים. אני האומן הכי אורגני בישראל, אף אחד לא יכול להתחרות איתי בזה. הגעתי להכל בעשר אצבעות אף אחד לא מימן את זה. להגיע לשני מיליון צפיות לשיר שלי 'אין קדוש בכנען', עם תשעת אלפים תגובות, לא מקבל חשיפה כמו שיר שקנו לו 20 מיליון צפיות ו-300 תגובות, אנשים קונים עטיפות גדולות שמגמדות יצירות".

רון נשר (צילום: יח''צ)
רון נשר (צילום: יח''צ)

מי האומנים הגדולים שתשתף איתם פעולה באלבום החדש?
"קובי אפללו, וצוקי שהוא אחד המוזיקאים היותר טובים בארץ, ועשינו שיר מגניב ודודי בזוגלו עם השיר "תגידי" שזה הומאז' לסרט "חגיגה בסנוקר" ויש עוד הפתעות בדרך, כמו אנשים שהפתיעו אותי, נגה ארז ובן זוגה אורי הם עילוי מוזיקלי, לראות אישה שמתבטאת בצורה כל כך חופשית ומנגישה שירים, עם המסר והמוזיקה שלה היא חוצה גבולות".

מאיפה נולד הקשר בינך לנגה ארז?
"פתאום ראיתי שהיא ובן זוגה עוקבים אחריי, גם נגה ארז וגם אורי רוסו. וזה עבורי ביג גדול עשיתי להם עוקב חזרה כי הם מעניינים אותי. ומאז הם בלייבים שלי והם מקסימים וזה מטורף. קבעתי להיפגש עם נגה ולעוף רחוק אולי יהיה שת"פ וזה כבוד הוא לי".

ומאיפה נולד החיבור עם קובי אפללו?
"לפני כשנה ביקר קובי אפללו את טיב המוזיקה העכשווית בישראל, על הטקסטים הנמוכים. הוא חטף ביקורת וזה חרה לי. לא חרה לי שהוא יוצא על המוזיקה העכשווית שאני חלק ממנה, פשוט אמרתי שהוא צודק. אני יודע ששירים שלי שהם טראש קיבלו חשיפה יותר משירים שהם בעלי משמעות. גם אני מעדיף שילדיי יכירו את "מכתב לאחי" ויכירו את השירים של קובי אפללו מאשר שלי. הם באמת שירי נכס צאן ברזל, אף אחד לא יזמזם את "פויה ילדה רעה של טיקטוק בואי לאבויה", אף אחד לא זוכר את הפזמון ואני כתבתי את השיר, אבל הוא מקבל 20 מיליון וקמפיינים. בגלל זה חברתי לקובי אפללו. בגלל זה כתבתנו והקלטנו יחד שיר שנקרא "ברית מילים" והוא יושק במיני אלבום החדש".

למי התכוונת כשאמרת אומנים מגמדים יצירה?
"נועה קירל לא יכולה להיכנס לפני יפה ירקוני בתואר הקול של המדינה. מי אתם בכלל שחיים משה לא נמצא ברשימה? כי הייתם צריכים להצדיק ולהיות פופוליסטים. שלחנו את הזמרת הכי גדולה במדינה לכישרונות צעירים והיא הפסידה ואנחנו צריכים עוד למחוא כפיים".

רון נשר (צילום: יח''צ)
רון נשר (צילום: יח''צ)

כישרונות צעירים? אתה מדבר על האירוויזיון?
כן, ואז בונים לה מופע בלוף בירקון. אם אריק איינשטיין היה חי הוא היה מתאבד. ואני חלק מהאנשים שכותבים את הדבר הזה. פעם נתנו תארים בגלל הישגים, היום נותנים תארים לפי הקלקות. עופרה חזה לא עשתה את פארק הירקון, ועדיין נחשבת פי ארבע מנועה קירל ולנועה קירל היו צריכים להצדיק, אז בוא נקנה לה פארק הירקון, בדיוק כמו סטטיק. מישהו דיבר על ההופעה שלו?  היה כל כך ביקוש שדחו את המופע לשלושה חודשים אחרי. מרוב שלא דיברו על המופע הזה, היו צריכים אייטמים ומאלה לי לרונה לי, אבל העיקר לא לדבר על המוזיקה. ואתם הקהל שקורא את הכתבה - אתם טמבלים שחושבים שמוזיקאי מצליח נמדד לפי הדייט שהוא יצא אתמול בערב, ויש לו 17 אלף אייטמים עם מי הוא בגד ולמה הוא עשה ככה. אז האייטם האחרון נקבל שנועה יצאה לדייט עם ילד שקוראים לו נואה בן 18 כשהיא עם תומר הכהן ולא שהיא הוציאה שיר חדש. זה למה מרגי עושה לה 10-0. מרגי לא היה מפסיד את האירוויזיון".

אתה טוען שאיפה שנועה הפסידה, מרגי היה מנצח?
"מרגי, לעומת נועה, עונה בעוד מוזיקה ובילדבורד ועוד תוכניות אירוח בעולם, מקים צוות, יוצר ועושה אומנות. נועה קירל ניסתה לרדת עליו בפרסומת של 'יס' אבל מרגי מצידו הוציא שיר שאומר בדיוק מה הוא מרגיש כלפיה והוא הגיע למקום ה-20 בבילבורד. הוא הגשים עם השיר הזה את כל החלומות שהיא רק חלמה בחו"ל. הוא עושה יצירה בעוד היא עושה כותרות, זה ההבדל בין אומן לבובה על חוטים".

אתה מבקר את נועה קירל, אבל מה עם השירים שאתה בעצמך יוצר והסיבוב שאתה עושה בלבזות קולגות שלך?
"בסופו של דבר אתה צריך קודם להוציא שיר כמו "דובי גל" כדי לבנות משהו, ומתוך ארבעה מיליון אנשים ששמעו אותך, רוצים לראות מה הוא יוציא עכשיו זה שכתב את דובי גל. אומן אמיתי צריך להוציא מוזיקה שהוא גאה בה ולא מוזיקה לקהל. אבל יש לי שלושה ילדים אז אני אכתוב את "דובשנייה"".

רון נשר (צילום: עופר חן)
רון נשר (צילום: עופר חן)

נכנסתי לתרדס שלך, אתה נכנס בכולם, לא רק בזמרים. מה הרווח שלך חוץ מלזכות בכותרת? בדיוק כמו שאתה טוען שעושה קירל ואחרים.
"לאפליקציית תרדס היו צריכים לקרוא 'רון נשר' ואני עוד עדין לפי חוקי המשחק שהולכים שם. אני לא מחפש חברים. אני לא רוצה אף אחד שיהיה חבר שלי מהתעשייה. אני אזרח לפני שאני אומן ואני ציבור ואני אביע דעה. אני מחפש לפתוח חזיתות עם אנשים בכוח כי הם חושבים את עצמם כמו אסי עזר ואופירה אסייג, חיים בסרט שמעניין הדעות שלהם. אתם בדיחה מגוחכת. גברת אסייג הדעות הפוליטיות שלך לא מעניינות אותנו והמדינה לא תראה יותר טוב עם הדעות שלך. למה אני צריך לראות אותה בשבעים תוכניות? מי את? מה את? מה את קשורה למוזיקה? את מבינה רק בחשיפה. כמו אסי עזר, למה לא החלטת להתפטר מלהיות פרזנטור שמקבל מיליון שקל ולתת לאנשים שרעבים בתעשייה? למה סידרת קמפיין לבן זוג שלך? מה הוא עשה בחייו. למה אסי עזר צריך להנחות כל תוכנית בטלוויזיה כי הוא מקורב להוא ולהוא. די, יש אנשים מאוד מוכשרים שמוכרים את נשמתם בשביל גרוש וחצי, בזמן שאנשים בלי שום כשרון מקבלים. כמה ניתוק יש פה. אלו אנשים שמחפשים סיבה לקיומם. לא מעניינת הדעה שלהם, הם מנסים להראות שהם קיימים בכל מחיר".

למה זה כל כך כואב לך שהם מקבלים במה? כי אתה לא? כי אתה לא מוזמן לתוכניות שלהם?
"אופירה וברקוביץ', אין להם אומץ להזמין את רון נשר, כי אופירה יודעת מה אני אגיד לה שם אם היא תעז לשאול אותי למה פתחתי את עניין אלה לי. התעשייה הזאת היא בית שימוש. אתם עבדים של כסף, אני נותן לכסף לבוא אליי גם אם זה לאט. הילדים שלי לא צריכים לשמוע את הדעות שלכם, כמה שפחות לראות אותם על המסך, התקשורת היא זאת שדפקה אותם. לא בא לי לראות את אלה שדוחפים לי בכוח בזמן שהעולם מתמוטט. זה לא משנה לי ימין או שמאל, אני ראפר אבל לא ימני. פעם עשיתי קמפיין לביבי ולא שילמו לי, אז בטח שאני לא יהיה בצד של הדביל הזה. אני זורק מהמרפסת קליפות של גרעינים על ימיני ושמאלני שרבים ביניהם, אתם לא תפחידו אותי או את הילדים שלי. אני רובין הוד, יש לי 'וי כחול' וארד על כל מי שיש לו 'וי כחול', אני אספר לך כמה פעמים נועה קירל מחרבנת בשבוע וכמה פעמים בר רפאלי מחטטת באף שמתייבש לה. מי הדיבלים האלה? למה אנחנו מוחאים כפיים לאפסים האלה? מי הם?".

לא חושב שירדת נמוך כשלעגת לניתוח האף שעשתה דנית גרינברג לאחר שעברה תאונת דרכים קשה? זה כבר ממש לא קשור למקצועיות.
"לא מעניין אותי תאונת הדרכים, מה דנית גרינברג מוכרת? מה יש בך חוץ מכלום? למה את מעלה את השם שלה בכלל, אני אומר לכולם בפנים, מה שכולם רוצים להגיד לה. היית בתוכנית ריאליטי את גרושה של מישהו שהיה בריאליטי ובעוד הוא המשיך בחייו ומתעסק בעסקים שלו למה את לא יכולה להיות יאנה יוסף או אחרות? את בת 29 גרושה פעמיים ולא משחררת. את לא חייבת אייטמים, אייטמים על מי? על מה? למה את חושבת שאת מעניינת? הייתי חייב להגיד לה שהיא סתומה, פשוט בא לי. מי שבציבור שיידע לקבל את דעת הציבור. למה אני צריך להיות פוליטיקלי קורקט לאדם זר? זכותי להביע דעה. אתם מראים את הפרצוף שלכם כל הזמן בלי שביקשתי. אתם נותנים לה במה, TMI ידוע בעיקר בגלל התגובות שלו, אפילו אני טיקבקתי בעברי אצלכם. אם לא הייתי מנסה לקדם את האלבום שלי, מי היה עושה לך ראיון בכלל? כל דבר צריך להיות אייטם, הכל קליקבייטס ואין כותרת אחת אמינה. פרסמתם ב-TMI ידיעה שהאח אוראל תבורי ביקר את בן אל על כך שבהלוויה של קארין באומן הגיע עם פיג'מה ואמר שהוא מתבייש בו, אבל לא כתבתם שאוראל לא הגיע בכלל להלוויה, ובן אל היה הילד היחיד שהגיע לנחם את אביו. בן אל מעולם לא היה בבית קברות והוא הגיע רק כדי להיות עם אבא שלו, ואתה אוראל לא מתבייש שבכלל לא הגעת? ועכשיו אני אפנה אליך שאלה, את כאישה באמת חושבת ששחף רז הגבר הכי סקסי במדינת ישראל? אם הוא לא יוצא עם הזוכה של 'האח הגדול' ומגיע לחמישית הגמר כי הרייטינג מת בערוץ רשת מאז העונה הקודמת, אז למה לתת לו הצדקה. או שאני עיוור ולא יודע מה ההגדרה לגבר יפה. איפה יהודה לוי, עוז זהבי, אביב אלוש ולא שאני סקסי, אני דומה יותר לשרק. פעם היו מוחאים כפיים לאנשים שהיו משהו, היום מוחאים כפיים לאנשים שקיבלו בחסד ולא בזכות. אם את חושבת שיש לך לגיטימציה אני אהיה זה שאגיד שאין לך לגיטימציה, סליחה שאני פוגע באנשים שמרגישים צורך להשתייך".

בן אל תבורי (צילום: ניר פקין)
בן אל תבורי (צילום: ניר פקין)

אז אני מבינה שאתה בז גם לתקשורת.
"אני לא בז לתקשורת, אני נשר לתקשורת. אני אוכל את כל הנבלות. לכם אכפת רק מהטראש והתגובות. גלגלצ מי הם בכלל? אף אחד כבר לא שומע אותם יותר, מישהו צריך להגיד להם הם מגוחכים. הקהל בוחר היום לשמוע את מה שהוא אוהב ולא את מה שהם בוחרים. מישהו צריך להוריד כאפה לתקשורת ואני עושה את זה, ולי בחיים לא אהיה אכפת מה תגידו עליי. אני עושה מכולם בית ספר כבר שנים, אני אלמד את כולכם תקשורת ביחד. אתם בוחרים לשקר לכולם עם אייטמים, אתם פחי אשפה ומישהו צריך להגיד לכם את זה. אני עושה לכם את מה שאתם עושים לאנשים אחרים. אתם מקבלים כסף מתחת לשולחן, אין תחרות לאמת. אומרים לכם ומכתיבים לכם מה לכתוב בכסף, יחצן יגיד לכם מה לכתוב?".

אלו האשמות שקריות ומלוכלכות, אתה טוען שעיתונאים מקדמים כתבות בתמורה לשוחד כספי?
"כן, וגם מקבלים טובות הנאה, לא חייב להיות רק כסף. לכו תעשו עוד כתבות חארטה על משרד הכרטיסים שקנה כרטיסים למופע של נועה קירל. מוזיקה פה משוחדת, הכל משוחד. אני לא משיח אבל אני פה לפתוח את העיניים לכל אחד. לילדים שלי אני לא אתן לחיות בעולם של 90 אחוז מטומטמים ואתם מוכרים טמטום. גם יש צ'ילבות על ימין ושמאל וכל פלוצה נהיית לך כתבת, כמו אורטל עמר. לא למדה יום  אחד עיתונות וזה בא על חשבון אנשים כמוך שלמדו. מישהו צריך להגיד את זה ואתם לא תגידו, אז אני אגיד ואתם תהנו מזה. אני האלוהים, צאו מהסרט שלכם כבר, לא אני. אתם הטיפשים שאוכלים לחם וחביתה וזה הקמפיין הבא של בזק, כי אתם תקשורת של טמבלים. פעם התקשורת הייתה נותנת במה לראויים בלבד והיום זה למי שהוא בעל הממון. ערוץ 14 תעמולה לימין, אתם תעמולה לשמאל, מי עם הביצים יקים ערוץ ניטרלי?".

ומה קרה עם בן אל? הרי כתבת לו כמה שירים לאלבום החדש, עד שזה נגמר בסכסוך על תמלוגים וכסף.
"הייתי אמור להיות באלבום שלו ובסוף החלטתי לצאת מהפרויקט בשיא העבודה כי הרגשתי שלא הוגנים איתי. בן אל הוא ילד טוב עם נשמה טובה שמנוצל על ידי המון אנשים. ננטש על ידי סביבה שניצלה אותו, המשפחה, החברים, כולם שאבו ממנו. בסוף הוא הולך לפי עצות של אנשים שהם לא מהתעשייה. יש שם פחד גדול אם את שואלת אותי, אני מקווה שיצליחו להוציא שיר אחד איכותי. כתבתי לו אלבום מטורף, אני אחראי על כל האלבום. יש לו שירים טובים באלבום החדש ואם הוא לא ייתן קרדיט אז הוא יאלץ להוציא אותם. סגרנו מראש שמתחילים לעבוד וכשנגיע למצב של כסף, אז נדבר. קודם רציתי לראות שיש כימיה ועניינים, עבדנו שמונה חודשים יחד, הקמתי לו את הצוות כמו שצריך, כתבתי את השירים הראשונים והאחרונים, אמרתי בינתיים אני אעבוד ככה בלי תשלום, כי אני מאמין בפרויקט. אבל אל תגיד לי שפתאום יש לך כסף להשקיע 200 אלף לבמאי לקליפ, 25 אלף שקל לרון ביטון. גם ככה אין לכם כסף לאלבום, אז הכל שם פאקינג בלוף. זה שאני בוחר לא לדבר עם בן אדם כי הוא יצא איתי לא גברי, עדיין לא אומר שיש לי סכסוך איתו. אם אני אראה שלא קיבלתי את התגמולים שלי הוא יצטרך להגיד שלום לאלבום שלו".

רון נשר (צילום: עופר חן)
רון נשר (צילום: עופר חן)

נשמע שאתה מאד ממורמר.
"אני מתמרמר לראות את הטמטום האנושי, אם אני ממורמר זה הופך אותי לאדם נורמלי. מי ששמח ממה שקורה פה כרגע הוא הדביל, אני מתמרמר מכל כך הרבה טיפשים, ואם בא לי לרדת על מישהו כי אני ממורמר אני אעשה את זה, לא יוצאת לי טינופת מהפה יוצאת לי אמת. אני ההגדרה של המילה ביצים. ומי שלא מתאים לו שיתמרמר פה בתגובות. אני אחד האנשים הכי חכמים ואינטליגנטים שתכירי בחייך. כולם יכולים לאיים בערמות של תביעות, מותר לי להגיד מה שאני רוצה כל עוד לא אמרתי שמות, עובדה. החוק נועד לגונן על אנשים רשעים, אני לא רשע".

אתה מדבר על התביעה שהגיש נגדך סטטיק לאחר שחשפת את הבגידה עם אלה לי להב?
כולם ידעו מזה ורק כשאני כתבתי על זה שיר, כולם פרסמו. אתם חושבים שהצלחתם להסתיר משהו? כולם פחדו מתביעות, העיתונות פה זה בלוף, עובדה בסוף זה יצא. לא הפסדתי בתביעה, מישהו אחר הפסיד. סטטיק הפסיד בתביעה ולא שילמתי לו שקל מה-250 אלף שקל שתבע אותי על דיבה. אני לא רוצה כסף, אני רוצה עבודה, הם שמים לי רגל בכל מקום בתעשייה. אל תשרפו לי מקומות או הופעות שמזמינים אותי ותגיד שאתה לא תגיע לעולם אם אני אוזמן. כל התעשייה מתה לזיין את רון נשר".

אז חברת לבן אל כנקמה בסטטיק?
"אני צריך לנקום בסטטיק? כבר פירקתי לו כל צמד בחיים. את סטטיק הכרתי שבע שנים לפני שהוצאנו את דובי גל. סטטיק חייב לי מלא על הקריירה שלו, הוא חייב לי כבוד, הרבה מאוד כבוד ומי שלא נותן כבוד אני אקח אותו בכוח".

לאחרונה שמת סוף לסכסוך והגעת למופע האיחוד של סבאלימינל והצל.
"צמדים, כמה שאני אוהב צמדים. הצל פחד שאגיד עליו דברים בלייבים ואמר לי 'חיים שלי, התגעגעתי אליך'. הכל בלוף ואינטרסים. הגעתי להופעה שלהם לשמוע את השירים שלהם, אפילו שאנשים שקרנים שרים אותם, והיה מאוד כיף יצאתי גבר ונהניתי. הרי סאבלימינל לא יכול למלא שירותים בלי הצל, ועכשיו גם באלבום שהם עושים דואטים הם לא מעניינים אף אחד. זה כמו לשמוע דינוזאורים ששרים, אף אחד מהם לא הוכיח שהוא יכול לבד. עושה כתבה שהוא הביא את ההיפ הופ, המגלומן שחולה על עצמו, סאבלימינל, אבל לפני זה לא מילאת את הבארבי. הכל חרטות ובלופים, מדברים יותר מדי. היית פעם משהו, רחבת על פוליטיקה ואינתיפאדה, הצל ידע שיש פה יותר ימין והתחיל לקלל את הערבים, הצלחתם לעבוד על אנשים כמו נתניהו. כל כך הרבה מזרחיים יוצאים נגד אשכנזים ואז בסוף בוחרים באשכנזי. די כמה אפשר לצעוק קיפוח ולהיות פרימיטיבי? כשאתה קורא לעצמך מקופח תישאר מקופח. איך אתה יכול לשיר שאתה ילד רחוב, מה אתה תספר לי מה זה ילד רחוב, קובי שמעוני, זה כמו שאני אוציא שיר שאני נמוך, אני לא יודע להיות נמוך. אז מה אתה מוכר חוץ מפופוליזם?".

סאבלימינל והצל (צילום: אבשלום ששוני)
סאבלימינל והצל (צילום: אבשלום ששוני)

יש מישהו שאתה כן מעריך בתעשייה?
"אני מפרגן לעדן חסון, עידן עמדי, עידן רייכל, חנן בן ארי, ישי ריבו, נתן גושן. כמו שכבר אמרתי כבר, טונה נצ'י נצ' ועוד הרבה.

אין נשים ברשימה, אתה נשמע שובינסט.
"אל תגידי שלא פרגנתי לנשים תגידי שלא הקשבת לי", ענה נשר בצעקות. "שכחת את יפה ירקוני זמרת המלחמות שאמרתי במקום נועה קירל, ועופרה חזה, יובל דיין מלכה, מרינה מקסימיליאן מלכה, נגה ארז. אז תשאלי למה אני מרים את הקול, כי אני משוגע".

מה עם קצת אהבת חינם?
"אהבה לא מוכרים בחינם, בעיני בזיון להגיד אהבת חינם, כשאת מחלקת אהבה חינם את מחלקת אהבה גם לפדופיל ולרוצח, נותנים שנאה בחינם ואז בוררים למי לחלק את האהבה. לא נותנים אהבה בחינם, גם לא לבני סלע. לא מעניין אותי אהבת זרים, אני רוצה לקבל אהבה מאנשים שחשובים לי. לא יעזור לכם כלום, יש אחד כמוני , אני פי ארבע יותר טוב מכל אחד במדינה הזאת שנשאב לחרא הזה. אני הכי טוב בעולם. אני יותר גדול מכל האנשים סביבך. אני גר בשכירות, חי כל חודש בדיוק על השקל. אני רושם במכולת ונולדתי תימני ובטח ובטח לא אבזבז כסף על קמפיינים ממומנים. מה שאני עשיתי בישראל אף אומן בישראל לא עשה לבד, אף אחד לא מוכשר כמוני".

ממי אתה פחות טוב?
"מבורא עולם".

ומה עם השחצנות שלך?
"מה שהשגת בעשר אצבעות תמיד תהיה גאה בזה. אני המלך בממלכה שלי, אני המלך בממלכת רון נשר. אחרי הריאיון הזה אני הולך לגעת בעצמי, כמובן בלי שאף אחד בבית או שאולי אני צריך להתבייש גם מזה, כי גבר נשוי שלא אמור לגעת בעצמו".

רון נשר (צילום: אייל יוסף)
רון נשר (צילום: אייל יוסף)