הקאמבק של אייל גולן ודניאל גרינברג לא משמח את כל העוקבים של גרינברג ששיתפה כזכור בחדשות את סיבת פרידה הכואבת מהזמר והמשבר הגדול שעברה עם הזמר כשהייתה בהריון. אחת מהעוקבות כתבה לגרינברג: "חתיכת ש***טה, לכי תמשיכי כסף. אין לך בושה, בחיים לא הייתי מעזה ללכת לאחד שהתגרשתי ממנו בקטע של בגידה. ערכים וקצת כבוד עצמי ולזולת. אני לא באה ללמד מוסר אבל טיפה הערכה עצמית וכבוד לא יזיקו".

גרינברג בחרה לעשות שיימינג לאותה עוקבת וחשפה את ההתכתבות ביניהן עם שם ותמונת פרופיל וכתבה: "פעם באף פעם אני נתקלת בדברים מהסוג הזה, האמת שבי זה לא פגע, אני חסינה, ומי לא חלק מהמעגל הקרוב אלי פשוט לא מזיז לי. הנה אני מודיעה כי השם שלכם יעלה באופן גלוי וללא צנזור מול 488 אלף עוקביי, אנשים שרובם לא יצודדו בכם ואולי גם לא יאהבו את הגישה הנמוכה".

אייל גולן, דניאל גרינברג וילדיהם בחג השבועות (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג וילדיהם בחג השבועות (צילום: אינסטגרם)

עוד הוסיפה: "אני האחרונה שתפעל בהסתה, ברור לי שאת הרוע בעולם לא ניתן למחוק אך ניתן לחשוף, ואולי להעביר שיעור או שניים את האדם שמרגיש בנוח להשתמש במילות גנאי. לא ייתכן שאדם ירגיש בנוח לפנות לאדם אחר באופן מקטין . אז היום זה אני, מחר זאת ילדה שקצת פחות חזקה ממני, תחשבו לפני שאתם מפיצים רוע".