היום ראשון האחרון עורך הדין ארי שמאי עורר סערה קרא במהלך דיון בתוכנית "פטריוטים"  לשחרר את רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר וזכה למחיאות כפיים רמות מהקהל באולפן. "אני שמח לשמוע משפט אחד – שבג"ץ ובית המשפט העליון נגד חוקים פרסונליים – הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוקים פרסונליים", אמר שמאי. כעת, הסערה בתגובה של העיתונאי עמית סגל סופגת אש מצדה של אשת הטלוויזיה פאולה רוזנברג.

אחרי האירוע כתב סגל בחשבון הטוויטר שלו: "דעה לא פופולרית: יגאל עמיר צריך להישאר בכלא עד אחרון ימיו". גולשים רבים לא אהבו את הדברים וכתבו: "אני מאוד מקווה שהיא מאוד פופולרית" ו"דעה לא פופולארית בקרב טיפשים בעיקר".

גם מגישת הטלוויזיה רוזנברג לא אהבה את הטענה כי הישארותו של יגאל עמיר בכלא היא "דעה לא פופולרית" וכתבה: "דווקא דעה מאוד פופולרית, מי שחושב שצריך לשחרר את הרוצח הנפשע יגאל עמיר הם הזויים קיצוניים שלא מאמינים בערך של חיי אדם". 

"מצג שווא כאילו זה פופולארי לרצות לשחרר את הרוצח המתועב הוא מתעתע ולא נכון ועלול לגרום לאנשים להאמין שהרוב מאמין שצריך לשחררו - וזה ממש לא נכון!", הוסיפה המגישה. "זה ממש לא מעשה אמיץ או חריג לומר שיגאל עמיר צריך להישאר בכלא עד יומו האחרון. זו הדעה הכי פופולארית שיש".

גם עיתונאי "כאן 11" אורית נבון הגיבה לדברי סגל וכתבה: "מה לא פופולרי בדעה הזאת ובאלו מעגלים צריך להסתובב כדי לחשוב שרוב האנשים רוצים שיגאל עמיר ישתחרר".