אחרי הפרקים הקשוחים האחרונים שהוצגו ב"חתונה ממבט ראשון", בעיות הזוגיות שחווים רונן ורותם ובעיית המשיכה של שניר למור מובילות לביקורות נוקבות כלפי החתנים, כל אחד מהם בנפרד. כעת שניר ורונן מתייחסים לביקורות הקשות. שניר שיתף בדקות האחרונות פוסט וכתב: ‏״האמת פשוטה, לא הרגשתי שאני נמשך בזמן הזה ‏ותקשרתי את זה למור באופן הכנה והברור ביותר. ‏בעניין המשיכה כולם חשבו שכדאי לנסות, ‏חשבו שזה יכול להתפתח וגם מור".

"‏אחרי שנבנית אצלי צפייה בכל תהליך המיונים, ‏החלטתי להתמסר ודאגתי שיהיה לנו כיף. ‏התחלנו עם בסיס חברי מצוין, ‏התנהלתי בזהירות רבה כי לא רציתי שמור תיפגע, ‏זה לא מוצג אבל מאוד נהנינו בימים אלה ‏והאווירה הייתה שמחה וכיפית. ‏אני לא מכחיש שאני נקי ומסודר בהגזמה ‏רציתי להסביר את עצמי במערכת יחסים עם מור, ‏מכיוון שזה מושתק", כתב שניר.

מור ושניר (צילום: צילום מסך קשת 12)
מור ושניר (צילום: צילום מסך קשת 12)


גם רונן התייחס לביקורות הקשות וכתב: "‏פרק קשוח היה במוצ״ש ואתמול. ‏סנונית טלוויזיונית ראשונה ‏לקשיים שקיימים בקשר זוגי ‏שכל אחד מהצדדים מביא את הפצעים שהוא נושא עימו מהעבר. ‏לפעמים אנחנו נוחתים לזוגיות שמגיעה לאותן נקודות כואבות, ‏זה במקרים נדירים זה בפריים טיים בערוץ הכי נצפה בארץ. ‏מהר מאוד הבנתי שזה המצב החלטתי להתמודד עם הפצעים שלי, ‏ראיתי פה הזדמנות לתיקון אדיר ‏בשום פנים ואופן לא על חשבון אדם שהגיע ברצינות ‏מלאה לתהליך כדי למצוא אהבה, ‏ופתאום מבין שהמצב מול המצלמות הרבה יותר מורכב. ‏אני פותח את ידיי לשינוי המיוחל, ‏אך לא על חשבון הערכים עליהם גדלתי, ‏משתדל להציף את הבעיות שקיימות, ‏וזה לא קשור לריצוי מבית כמו שחושבים. ‏אף אחד מאיתנו לא מושלם, רובנו זקוקים להכוונה מגורם חיצוני. ‏יש חשיבות לביקורות אבל נסו לפעמים ‏להעריך זוגות בתחילת דרכם שחושפים ‏את הקשיים שלהם מול כל המדינה".

רותם ורונן, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)
רותם ורונן, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)