TMI גילה לאחרונה בשורות משמחות וכל כך חיכה לדווח לכם כי כוכבי "האח הגדול", בר כהן ובן זוגה אליאב טעטי, נמצאים בהריון משותף ראשון, אבל מטעמה של כהן ביקשו שלא לפרסם בשלב זה. אלא שכעת אנחנו מצטערים לשמוע כי כהן עברה הפלה בחודש השלישי להריונה כשהיא נושאת ברחמה תאומים.

בדקות האחרונות שיתפה כהן עם עוקביה את הכאב בהפלה: "כשהתבשרנו בכיתי, אני לא כועסת על עצמי, זה היה בכי של שמחה, לא חשבתי שבגיל 32 אקלט בקלות אבל גם היה פחד, איך שוב? מה יגידו עלי, שוב לא תחת נישואים. אני חזקה מכל ביקורת  אבל זו ביקורת שקשה מולה. כשסיפרתי לאליאב שאני בהריון ובכיתי הוא צעק צעקה רועמת של אושר ואמר לי אני אוהב אותך יותר, את האמא של הילדים שלי". 

בר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ברגע כל הפחד נמחק, בכינו כמו שני ילדים מאושר אמיתי ומזוקק. עבורי זה היה כמו תיקון כזה של העבר. ט"ו באב היה אמור להיות הכי שמח עבור שנינו, בדיקת שקיפות עורפית שבה היינו צריכים לקבל בשורה, שזה לא עובר אחד כמו שחשבנו. יש לנו תאומים זהים. התבשרנו בחודש השלישי שהם שניים, אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. ללכת בהריון ולחזור ללא. שואלת את אלוהים מאותו רגע למה לא השאיר לי אותם, ומתנחמת באלה שאומרים שהם הגיעו לתיקון קצר בעולם והלכו הצדיקים שלי", כתבה כהן.

גם אליאב טעטי כתב על ההפלה הכואבת: "לפני שלושה חודשים היא אמרה לי שלוש אותיות שעשו אותי המאושר באדם. אתה הולך להיות 'אבא', צעקתי מאושר. ידעתי שאת זה אני שומר לעצמי, לנשמה שלנו. בדיקה ראשונה ואני זורח כמו השמש, הולך איתה לכל בדיקה לעבר החלום. יש עובר גדל אצל האישה שאני אוהב. דיברתי לבטן שלה, האמנתי שהעובר שומע אותי, וכמובן מנשק את הבטן לפני כל שינה והבטן מתחילה לגדול ואנשים רואים, אבל לא כולם יודעים. ואז הגיע ט"ו באב והתבשרתי שאני אב לשניים, אבל אז שמעתי משפט שכמעט לקח לי את הנשמה יש לכם תאומים אבל אין להם דופק. לא הבנתי למי אין דופק באותו רגע לי או להם. ואז האישה שאני אוהב צורחת את נשמתה, אבל לא כמו הצרחה הראשונה שלי, צרחה של שקט. אישתי זה לא רק טייטל או כתובה, זה החיים שלנו יחד, את אישתי  לכל החיים אני אוהב אותך ברמות הכי קשות שגבר יכול לאהוב ואני מבטיח לך שתותי ופרוטי שלנו יחזרו. אני מבטיח".

בר כהן, אליאב טעטי (צילום: ארן חן צלמים)
בר כהן, אליאב טעטי (צילום: ארן חן צלמים)