בצל סערת הסרטון האינטימי שהופץ עם עמוס לוזון והדוגמנית הצעירה והיריות שנורו לעבר בית גרושתו של לוזון בתחילת השבוע, הפרודה הטרייה אירית רחמים מסכמת את הפרשה דווקא בחגיגות האוהבים של ט"ו באב. "לא תכננתי, אבל יצא מדויק שאת הפוסט הזה אני מעלה בט״ו באב, חג האהבה. בימים האחרונים יש סביבי סערה תקשורתית. פרשה רודפת פרשה, גם אם היא לא שלי כבר. לא יודעת אם זה
בגלל או בזכות אהבה", כתבה רחמים.

"תמיד שיתפתי אתכם בכל בימים השמחים, ברגעים העצובים ובאלה שפחות פוטוגניים. חוויתי במשך 8 שנים נפלאות אהבה גדולה, זוגיות וחברות עם אדם שהיה יקר ויהיה יקר לליבי, גם לאחר פרידה. אתם בימים האחרונים מציפים אותי בדאגה שלכם, באהבה שלכם, וגם שואלים שאלות. כן, אין לי תשובות לכל השאלות, אבל אני בסדר. באמת. ולא, לא בחרתי בסיטואציה, היא בחרה אותי", הוסיפה. 

אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: ארן חן צלמים)
אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: ארן חן צלמים)


"כמו שכתב עברי לידר - זכיתי לאהוב… וגם אם הסתיימה הזוגיות, והימים האלו מביאים איתם סיטואציה מורכבת. אני ממשיכה להאמין באהבה, להאמין בטוב, להאמין שהחיים הם דרך, ואני צועדת בהם באומץ ובחיוך גדול. כשבחרתי במקצוע שלי, לעסוק בחתונות, באהבה, בשמחה, הנשמה שלי ידעה שזו האופציה הכי נכונה לחיים האלו - לחיות עם אהבה ענקית ועם לב פתוח. ט״ו באב שמח לכל הרווקים והרווקות, תזכרו שהביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם… ובע״ה האחת או האחד שלכם יגיע. ואם זה לא יהיה הוא/היא - גם כשזה נגמר, לבחור לראות את הטוב שהיה, להוקיר את הזכרונות והרגעים, לכבד ולהיות אסירי תודה מי שהייתם אחד עבור השני".

אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אלוני מור)
אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אלוני מור)