כולנו הזדעזענו מסיפורו של הרוצח מעין כרם, הנער שרצח את כל בני משפחתו בעין כרם לפני 73 שנה ופוטר מעבודתו הבכירה, שהגיע אפילו לנטפליקס. שמו של רוצח הוריו ושתי אחיותיו בפברואר 1986 החל להתפשט ברשתות החברתיות, אף שהוא אסור בפרסום. החברה שבה עבד בתפקיד בכיר הודיעה על עזיבתו “בהסכמה", ועכשיו מתברר לליאורה שהוא גם עזב את הארץ.

> קהילת הרכילות התבשרה השבוע על הפרידה בין זמרת האופרה דניאלה לוגסי והגרוש של רינת גבאי מלכת הילדים, דורון מור. מה שכולנו פספסנו זה את העובדה שגבאי ומור הפכו לסבתא וסבא לנכדה ראשונה מבתם הבכורה שיר, שהתחזקה ונישאה לבחור דתי.

> גם ח״כ מיכל וולדינגר סיירה השנה בקבוצה המסורתית של ישי לפידות, שעלתה בליל תשעה באב לירושלים לסיור במנהרות הכותל. נצפו עוד: רינת גבאי עם הבת, הזמרים עידן יניב, חיים ישראל וליטל פאר, אורן רווח, יו״ר אסתי לאודר ישראל ועוד.

> השחקנית מגי אזרזר, הפנים של המותג גרנייה בישראל שנה שישית ברציפות, הגיעה בשני השבוע ליום צילומים ארוך, כשהפעם היא מגלמת תפקיד חדש: קואוצ'רית מדופלמת בזירת הטיקטוק.

מגי אזרזר (צילום: ערן לם)
מגי אזרזר (צילום: ערן לם)

> רן כצמן, מנכ"ל חברת עידית מקבוצת מלונות דן, חגג עם מנהלים, שפים וספקים של חברת ההסעדה, את פתיחת עונת הקיץ והשקת מנות טרנדיות שיוגשו לכמאה מקומות עבודה בישראל.

> לינוי אשרם, האלופה האולימפית, ודני אבדיה, שחקן ה־NBA, הם הפרזנטורים של קורנפלקס אלופים של תלמה מעל שנתיים ומככבים בפרסומות של המותג בטלוויזיה. בשבוע שעבר הגיעו השניים ליום צילום משותף לטובת המותג.

דני אבדיה ולינוי אשרם (צילום:  רפי דלויה)
דני אבדיה ולינוי אשרם (צילום: רפי דלויה)

> הדוגמן והשורד טל מורד חזר לשורשים והגיע לביקור משפחתי במושבה כנרת, שבה נולד וגדל. מורד נתפס ביום שישי שעבר בעין המצלמה כשהלך לשופינג בחנות סקצ'רס החדשה במתחם ביג פאשן בעיר טבריה, שאליה הגיע יחד עם אחותו הקטנה שירי, על תקן סטייליסטית אישית, ועשה שופינג.

טל מורד (צילום: יח''צ)
טל מורד (צילום: יח''צ)