את טופז לוק, יועצו הצמוד של בנימין נתניהו, ראתה ליאורה מטייל ברחובות בני ברק כשהוא חבוש ברגלו ומתנייד על קורקינט מיוחד של “יד שרה" כשלצדו ידידיו, איש התקשורת, ישראל כהן, והרב דוד דרוק, כשהם בדרכם למסעדה כשרה. מתברר שלוק נקע את רגלו בשעה שירד ממסוק ראש הממשלה, אולם כעת, לאחר שהחלים בביתו, הוא שב לגמרי לעניינים.

דוד דרוק, טופז לוק וישראל כהן  (צילום: פרטי)
דוד דרוק, טופז לוק וישראל כהן (צילום: פרטי)

הגינקולוג פרופ' עוזי בלר הוציא לאחרונה ספר בשם ״מרשמים מהחיים״, אסופה של סיפורים קצרים. פרק מיוחד מקדיש בלר לחבר ילדות, אחד בשם בנימין נתניהו, ושמו “המטמורפוזיס של ביבי". שורת המחץ בפרק היא הפגנה בבלפור שבה נכח בלר, נגד ממשלת נתניהו כמובן: “הגבתי בכאב עצור לכך ששניים ‘מהחברים שלי' כבר אינם איתי. אחד טמון באדמה, השני, ביבי, עבר מטמורפוזיס".

בלר, אמור לי מי החברים שלך.
“בגדול הספר איננו על ביבי. פרט לכמה אזכורים בשניים־שלושה סיפורים, רק הסיפור האחרון הוא ממש על ביבי".
מטעמה של משפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.

רמי לוי, האיש ורשת השיווק, נחת לאחרונה בדימונה, מלווה בשני לשעברים נחשבים מהאזור - אלי ברונשטיין, לשעבר ראש עיריית דימונה שהחליף את ח"כ מאיר כהן, ואריה קליינמן, לשעבר סמנכ״ל במפעלי ים המלח. לוי והצוות המתוגבר נפגשו עם הנוכחי, בני ביטון. לוי רכש לאחרונה שטח של למעלה מ־30 דונם בשכונת השחר החדשה בדימונה, במטרה להקים בה מרכז מסחרי ענק שיאפיל על כל בתי המסחר בדימונה בפרט ובנגב בכלל.

ביטון, הוא הבטיח לך שהמרכז יהיה פתוח תמיד, למרות המחאות?
״מחאות על מה בדיוק? רמי לוי ידידי יניח בשבועות הקרובים את אבן הפינה. אני מאמין שתוך שנתיים־שלוש תושבי שכונת השחר בפרט, ותושבי דימונה והסביבה בכלל, ייהנו ממרכז מסחרי מרהיב״.

בני ביטון ורמי לוי (צילום: דוברות עיריית דימונה)
בני ביטון ורמי לוי (צילום: דוברות עיריית דימונה)