רן דנקר ובעלו איתי וייזר מצפים לילד משותף ראשון באמצעות פונדקאית. בני הזוג כבר מגדלים יחד את שתי בנותיו של וייזר מזוגיות קודמת, וליאורה שמחה לבשר שמדובר בעוד בת שתתווסף למשפחה.

רן דנקר, איתי וייזר (צילום: רפי דלויה)
רן דנקר, איתי וייזר (צילום: רפי דלויה)

הריאליטי המדובר “גיבורי האופנה" מגיע לישראל היישר לסלקום טי־וי. התוכנית באה לשנות את הסטנדרט הלא מציאותי של תעשיית היופי, ויש בה זווית ישראלית מעניינת: צלם האופנה הישראלי עדי ברקן משמש בה מנטור־שופט, לצד המתמודדת הישראלית שני כבודי. כבודי תספר בתוכנית על ההתמודדות שלה עם מחלת הבולימיה ותנסה לשכנע את התעשייה שהיופי מגיע מבפנים. כזכור, ברקן נודע כמי שקידם קמפיין מאסיבי בעד חקיקה האוסרת על העסקת דוגמניות הלוקות בתת־משקל ובאנורקסיה.

ברקן, אתה מצליח לשנות את אידיאל היופי?
״זכיתי להיות מנטור וצלם בסדרה שחושפת לעולם איך אפשר אחרת. אחרי ההצלחה בכל העולם מגיעה הזכות גם לנו בישראל לראות את כל השקרים, המניפולציות, ובמיוחד איך עושים את זה נכון. הצילומים נערכו בדרום אפריקה כשאריות שואגים ברקע. המדהים היה לראות כמה דימוי הגוף נמוך בכל העולם המערבי. אין עוד סדרה אמיתית כזו בשום מקום בעולם".

עדי ברקן (צילום: באדיבות סלקום TV)
עדי ברקן (צילום: באדיבות סלקום TV)

שוקי בן פורת, היזם הבלתי נלאה ואבי הפומפה לזקפה גברית, יוצא במיזם חדש לקראת חגי תשרי: “אני באופן אישי מארגן שלטי חוצות בכל הארץ, ‘היכונו לביאת המשיח'. אף אחד עוד לא יודע, אבל זה קורה בחגים".

ומי מממן את התענוג הזה?
״כל בית חב"ד בעירו מתחייב לשלט בעיר שלו בעזרת הגבירים שלהם״.