נועה קירל כבר רגילה לסערות תקשורתיות בחייה, אבל השבוע האחרון היה חריג אפילו בשבילה. בזמן שבכל מדורי הבידור פרסמו שהיא נמצאת בזוגיות חדשה עם שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, היא הכחישה וטענה ששום דבר עדיין לא מוגדר. הבוקר התייצבה הכוכבת להשקת חנות הפופ אפ של פקטורי 54 בנמל יפו וסיפרה ל-TMI על התקופה המורכבת, מהו הסטטוס הזוגי שלה נכון לרגע זה, איך האקס תומר הכהן עובר את הפרידה הציבורית, מה קרה בינה לבין מנהלת הסושיאל שלה לשעבר רוני פרץ וגם, איך היא חגגה את ט"ו באב? (אין סיכוי שתנחשו, תאמינו לנו). צפו:

נועה קירל בריאיון על הפרידה מתומר הכהן והתקופה המורכבת (ריאיון: עידן זקן. צילום :מערכת TMI)

אנחנו בהשקה של פקטורי 54, במקרה השבוע הצטלם קמפיין גברים של המותג עם בחור בשם דניאל פרץ, אולי שמעת עליו. יצא לך לתת לו טיפים?
"האמת שלא כל כך, לא נראה לי שהוא צריך טיפים. המפתח זה להרגיש נוח מול מצלמה, וזה בסוף יוצא הכי טוב. אותנטיות".

ראיתי בכל השאלות ששאלו אותך השבוע שענית שאת עוד לא בזוגיות ו"כרגע לא" ו"עדיין לא". אז השאלה שלי היא – מה כן כרגע?
"שאלה מצוינת, הלוואי והיתה לי תשובה. אתה יודע לא תמיד צריך לדעת לאן הדברים הולכים, וזה בסדר שיש חוסר ודאות לפעמים, אלה החיים. אני מתמודדת עם פרידה וזה עוד משהו שהוא קשה ולא קל. שאני אדע איפה אני עומדת בחיים, מן הסתם כולם ידעו. אני מאוד משתפת את הקהל שלי ואת כולם תמיד, אבל זה בסדר גם לפעמים לא לדעת, זה גם חלק מהחיים".

אז בואי נשאל את זה ככה – מה עשית בט"ו באב?
"הייתי בצילומים, לא משהו מיוחד". 

לא היה איזה ערב רומנטי עם ארוחה וסרט?
"כשיהיה משהו רומנטי, תהיה גם ארוחה רומנטית, אבל כרגע לא . אה בעצם הייתי באיציק הגדול".

חגגת ט"ו באב באיציק הגדול נועה?
"עם המשפחה שלי כן, אחרי צילומים. אתה רואה אני אפילו לא זוכרת. סיימתי צילומים בערך ב-22:30-23:00, הלכתי משם עם ההורים שלי ורוברט ופתחנו שולחן. אתה לא מבין איך אני אוהבת לפתוח שולחן, וואו".

נועה קירל בהשקת חנות הפופ-אפ של פקטורי 54 (צילום: דנה קופל, רפי דלויה)
נועה קירל בהשקת חנות הפופ-אפ של פקטורי 54 (צילום: דנה קופל, רפי דלויה)

את יודעת, אני חושב רגע דווקא על תומר בכל התקופה הזו. הוא חווה טלטלה וירד מתחת לרדאר. יצא לך לדבר איתו לשאול לשלומו?
"בטח, אנחנו בקשר מאוד טוב. גם הפרידה נעשתה באווירה טובה ובאהבה כי יש באמת המון אהבה, וכמו שקשה לו, גם לי קשה ולפעמים זה עוד יותר מורכב שאני צריכה להתראיין ולחייך ולספר ולדבר על זה כשבפנים זה עוד כואב. אבל היה לי חשוב גם לסיים את זה בצורה טובה ואנחנו בקשר, גם עכשיו אנחנו מדברים על זה כל הזמן. אתה יודע, אני כל הזמן מתראיינת וחשוב לי שיהיה את הקשר הזה ביני לבינו ושהוא לא ישמע דברים מהתקשורת כי אלה החיים שלי. אבל אנחנו בקשר טוב וזה חשוב לסיים בטוב".

יש את התמונה שרצה ברשת שלך ושל תומר מהעבר, מצולמים ביחד עם עוד חברים וגם דניאל נמצא בה. נראה שהם היו חברים טובים ואני חושב שאי אפשר להשאר חברים טובים אחרי דבר כזה.
"אני לא יודעת כמה חברים טובים הם היו, אני לא בטוחה שהם כל כך מכירים לעומק, אבל זה לגיטימי שידברו על הנושא הזה ויעלו כל מיני תמונות ודברים מהעבר ובסוף צריך לצחוק על זה ולזרום ולקחת דברים בקלילות".

תגידי, איך אילנה קירל מתמודדת עם הפרידה הזאת? בכל זוגיות שיש לך רואים אותה תמיד עם בן הזוג תומכת. זאת גם פרידה שלה?
"זאת שאלה מושלמת. אמא שלי היא אין דברים כאלה, אהבת חיי. ההורים שלי בכלל הם תמיד מאחוריי ותמיד מחבקים אותי וכל פרידה שאני עוברת גם הם עוברים, חד משמעית. אתה יודע, תומר היה בן בית וזה כמו משפחה והם מאוד אוהבים אותו וגם להם זה היה מאוד מאוד קשה, אז הם גם מתמודדים עם זה. ההורים שלי חיים אותי, אז הם חיים גם את הפרידות ואת ההצלחות. אנחנו משפחה".

טוב, כולם רוצים לדעת מה קרה בינך לבין מנהלת הסושיאל שלך רוני פרץ. הייתן יחד כמה שנים ונראה שאתן לא בקשר כבר. מה קרה שם?
"לא קרה משהו ספציפי או דרמטי. כולם מחפשים סיפור אבל החיים הם דינאמיים ויש שינויים ויש פרידות. אני עובדת עם צוות מאוד גדול ולפעמים יש פרידות של אנשים מהצוות וזה משהו לגיטימי והוא קורה. אז כן, גם זה חלק מהחיים".

גם הורדת הפולואו שלכן היא חלק מהחיים?
"כן, גם זה חלק מהחיים. אנחנו מכירים אנשים ועובדים עם אנשים ופתאום מפסיקים להיות חלק מהצוות. זה קורה".