הזמר המצליח עדן חסון נשאל לעיתים תכופות על מערכות יחסים רומנטיות אך מסרב לתת פרטים אינטימיים או להציג את הזוגיות הנוכחית שלו או מערכות היחסים הקודמות שלו. הרצון ההדוק של חסון לשמור על פרטיותו בנושא זה, גררה איתה שמועות רבות סביב נושא זה. כעת הוא מתייחס לנושא בצורה חד משמעית.

"אני מבין את רצון הציבור לדעת מה קורה בחדר השינה שלי (כבר שנים), אבל יחד עם זאת, ישנם עקרונות שאותם אני לא מסוגל להפר. אני בן אדם מאוד ציבורי, יודעים עליי הרבה דברים בזכות ראיונות שלי, ומנגד, יש עליי המון שמועות מאנשים שאוהבים 'לנחש', הרבה דברים חסרי בסיס. אנשים מנסים להדביק עליי תוויות גם במחיר של להמציא של ממש ולפעמים זה מעט חונק. הייתי שמח במעט הפרטיות שנותרה שיכבדו את הרצון שלי לשמור על זה שלי ויתעסקו ביצירה שלי ולא בחדרי המיטות שלי".

עדן חסון בארוע של חברת סמסונג (צילום: שוקה כהן)
עדן חסון בארוע של חברת סמסונג (צילום: שוקה כהן)

כזכור, גם שמועות על מערכת יחסים עם הזמרת אודיה אזולאי הופיעו במדורי הבידור השונים, אלא שהשניים מעולם לא אישרו כי היו בזוגיות וטענו כי הם חברים טובים עד היום. למרות זאת, בהופעתו של חסון בפארק הירקון, התארחה אודיה והשניים התנשקו. האירוע השאיר רבים ממעריציו עם השאלה האם מדובר באקט יח"צני או באמת התפרצות של רגשות. כך או כך, אנחנו אוהבים את עדן בכל מקרה. 

אודיה, עדן חסון (צילום: גריץ הפקות)
אודיה, עדן חסון (צילום: גריץ הפקות)