הזמר, הרקדן והכוכב הבינלאומי סטפן לגר השיק את שירו החדש "רק אני יודע" וסיפר בראיון לסיון כהן ברדיו 103fm על שיתוף הפעולה עם המוזיקאי סטטיק - איתו החל את הקריירה, כרקדן בקליפים של הצמד סטטיק ובן אל תבורי: "נולדתי בארץ וגדלתי בארץ, וכל העניין הזה של המוזיקה וכל זה התחיל מהריקוד ועבר למוזיקה".

היית הרקדן של סטטיק ובן אל?
"באיזשהו שלב כן, בגיל 17. הייתי שם שנה וחצי עד שהוצאתי את השיר הראשון שלי ושם נפרדנו בטוב. בהופעות כבר היו צועקים 'סטפן', 'סטפן', כשהייתי רוקד איתם, אז החלטתי שאולי זה הזמן להתחיל את הקריירה לבד, לעבור לפרונט".



היית ילד שרוקד ושר או שזה הגיע בגיל מאוחר?
"זה יותר היה בריקוד. בשיר הרביעי שהוצאתי, אמרתי 'אוקיי, עכשיו זה מה שאני עושה'".

וריקוד היה שם מאז ומתמיד?
"כן, זה היה מגיל קטן אבל זה יותר נפתח לי בגיל 14.5 שממש התחלתי להתעסק בזה".

איך אתה מחליט לבוא ולתת את נקודת המבט שלך ל'אם תלך'?
"דווקא זה היה מאוד קל כי כאילו כביכול עשיתי את זה הפוך שאני אומר לה 'לחבק אותך יותר, כי כבר כשהייתי לא חיבקת אותי את בעצמך'. זה מאוד חיבר אותי לסיפור האישי שלי שעלה לי הרעיון לעשות את זה" .



מה הסיפור האישי?
"שנפגעתי מאהבה קודמת שהייתה לי. זה בא ממש ממקום מאוד טבעי וממש ישבתי באולפן ופשוט בא לי לראש לעשות סמפול ל'אם תלך' של עידן רייכל".

ואז אתה פונה לעידן, איך הוא הגיב?
"הוא מאוד אהב, ממש התלהב, ישר לא הייתה שום בעיה, כאילו הכול עבר מאוד חלק. ממש כאילו כיף לשמוע את זה. לי זה עשה כיף שהוא מאוד אהב את זה".

יש גם את השיר שלך 'רק אני יודע' זה כבר עם אמנים שעבדת איתם בעבר, עם סטטיק, רון ביטון ואחרים, איך זה פתאום לעבוד עם סטטיק ממקום כזה של זמר?
"קודם כל זה כיף. כשאני חושב על זה, הייתי רקדן שלו והיום אנחנו יושבים באולפן ועושים שירים ביחד, זה לא מובן מאליו. לא הרבה אנשים היו מקבלים את זה, מפרגנים לזה. יש הרבה קנאה בעולם הזה. לפעמים, אתה לא חושב על זה שאשכרה הייתי רקדן שלו והיום אנחנו כאילו סוג של עושים אותו דבר".

מה החלומות? התוכניות קדימה?
"קודם כל אני חושב שאני חי את החלום שלי ושאני רוצה שכל מה שיהיה עכשיו, שיהיה הרבה יותר גדול, ואני מבין פשוט שהעבודה והפעולות שלי מביאות אותי לכל דבר וגם תוך כדי עבודה פתאום מפתיעים אותך עוד דברים חדשים שאפילו לא ציפית להם. כמו כשהייתי רוקד, גיליתי בתוך זה משהו שנתן לי עוד יותר הצלחה - זה המוזיקה וכל פעם זה ככה. זה בא באמת רק כשאתה עובד ומתעסק בעבודה. החלום הגדול זה לגדול עוד".

סטפן לגר (צילום: דורון פז)
סטפן לגר (צילום: דורון פז)