מעל 20 שנה מאז ששחררה את הלהיט שדרבן נשים לוותר על ניתוחים פלסטיים, כי הן פשוט יפות בדיוק כמות שהן – כעת מתברר שגם כריסטינה אגילרה נכנעה למוסכמות. רגע לפני שהיא נוחתת בישראל למופע חד פעמי (10 באוגוסט, ראשל"צ), פנינו לד"ר אנה זנקוביץ בעלת מרפאה בהרצליה פיתוח ומרצה בכירה בתחום, כדי להבין אילו טיפולים אסתטיים עברה אגילרה ואיזו טעות קריטית עשתה בדרך. "כשכריסטינה אומרת 'את יפה, לא משנה מה הם אומרים', היא מתכוונת שאת יכולה לעשות מה שבא לך", מפרשנת ד"ר זנקוביץ.

כן, אבל השאלה היא האם הלהיט הזה לא פגע בכל הענף שאת יושבת עליו, כי אם את יפה ממילא אז לא צריך ניתוח.
"יש בדיחה כזו שנאמרת בדרך כלל על השתלים בחזה, שכאילו הכל אצלי זה שלי, גם השתלים ששילמתי עליהם הם שלי. אם כריסטינה שרה 'את יפה כמו שאת', זה לא סותר טיפולי יופי. יצא לך יפה? תהני. אם אוהבים את זה, אם לא אוהבים את זה -  זה לא משנה, זה שלך. אם את מרגישה עם זה טוב וכיף לך, תהני מהחיים!".

השמועות אומרות שהיא עשתה הגדלת חזה, מילוי שפתיים, שאיבת שומן, ניתוח האף, הזרקת רעלן לריכוך הקמטים. כמומחית בתחום, את חושבת שזה נכון?
"ראיתי תמונות שלה לאורך תקופות שונות בחיים. אז קודם כל, האמת צריכה להיאמר: היא פרזנטורית של חברת מרס, זו חברה גרמנית שמייצרת סוג של בוטוליניום טוקסין שנקרא קסאומין. היא פרזנטורית רשמית שלהם, מה שאומר שהיא השתמשה ברעלן הזה, שאגב הגיע לארץ לפני כמה שנים והוא פשוט פנטסטי. הוא באמת עושה תוצאה הרבה יותר טבעית, אני אישית מוזרקת איתו. 
"היא עשתה מילוי שפתיים, אין פה מה להתווכח. בקשר לשאיבת שומן בגוף, קצת קשה לי להגיד. אולי כן ואולי לא, כי היא מאוד ג'וס. היא נראית בטוחה בעצמה ומאוד סקסית. או שזה טבעי או שהייתה שם איזושהי פרוצדורה".

כריסטינה אגילרה (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)
כריסטינה אגילרה (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)

שהצליחה?
"חלקית. היא נראית יותר מבוגרת מגיל 42, אבל זו תופעת לוואי של מי שמגזימה בטיפולים. המילויים של החומצה ההיאלורונית בלחיים שלה עברו את גבול הטעם הטוב שלי".

מה היית עושה לה?
"הייתי מורידה לה את הלחיים. בוודאות הייתי מורידה קצת מהנפח הזה, ואם יש לה שם איזושהי בעיה, למשל, של רפיון עור, שכבר מן הסתם מתחיל בגיל 42, הייתי משתמשת בטיפולים של אנטי אייג'ינג, כמו סקולפטרה, מורפאוס8 או לייזר. לא משנה מה, אבל הייתי מטפלת במיצוק, שזה הדגש שלי בראייה הטיפולית. עוד סוגייה ששווה להתעכב עליה זה כמה משפיע העניין של השירה על עור הפנים. זה משתנה מזמר לזמר, מסגנון שירה אחד לשני, ועד כמה הם אקספרסיביים. למשל, העור של זמרת בלוז יישאר יפה לנצח. לעומתה, זמרת רוקנרול תהיה עם עור יותר מחוספס. זה גם קשור לקלישאה של סקס, סמים ורוקנרול. מעבר לכך שזה הורס את הגוף, זה ניכר מיד לעין. כשמטופלת נכנסת אליי לקליניקה, אני ישר מזהה לפי העור שלה אם היא מעשנת, למשל. אצל בריטני ספירס זה ניכר מאוד, אצל כריסטינה זה פחות מובהק".

ד''ר אנה זנקוביץ' (צילום: יחצ דג הזהב)
ד''ר אנה זנקוביץ' (צילום: יחצ דג הזהב)