משה בן דוד כוכב "חתונמי", שחוטף לא מעט ביקורת מהעוקבים על מערכת היחסים שלו עם נעם כהן לאחר שביקר לא פעם את פער הגילים לטובתה, מסכם חודשיים של שידורי הריאליטי ומשתף כי הוא הגיע לתוכנית בציפייה גדולה לדעת מי הבחורה הנבחרת, אבל לבסוף מבחן המציאות לא תאם את הפנטזיות שלו. האם הוא מרמז על סופה של זוגיות?

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 נעם כהן, משה בן דוד, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)
נעם כהן, משה בן דוד, חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)

בפוסט ששיתף בעמוד האינסטגרם שלו הוא כתב: "לפני מספר חודשים קיבלתי מעטפה עם השם שלי ולב ויצאתי חוויה חד פעמית עם התמסרות וחוסר ודאות שאין לדעת מי הבחורה שהתאימו לי, הגעתי עם ציפייה ופנטזיה להתאהב ושהקליק יקליק, להסתקרן ולקבל את מה שאני רוצה ומרגיש שמגיע לי בזוגיות. בסופו של יום מבחן המציאות לא תמיד תאם את תבניות הפנטזיה".

"נתקלנו בלא מעט אתגרים, אך גם בלא מעט רגעים יפים. אחרי לא מעט עליות וירידות בתקופה האחרונה, יחד עם הביקורות וניתוחי האופי, אפשר להתפנות ולשתף, שמעתי שאנחנו עונה שישית וכבר אמורים לדעת למה נכנסים אז זהו שלא, אין באמת דרך להכין את עצמך לזה. למזלי התמודדויות ויציאה מקשיים זה יכולת שניכרת אצלי, אני בטוח בדרך שלי וגם גאה באדם שאני רואה במסך. אנחנו כבר חודשיים באוויר וזאת זכות גדולה לחלוק את ההרפתקה הזו".