הקומיקאי המצליח משה אשכנזי, ששומר בימים אלו על שתיקה אחרי שעבר ניתוח להסרת יבלת ממיתרי הקול, החליט לנצל את זמן ההתאוששות שלו בסרטונים מצחיקים. בזמן שהוא לא יכול להשתמש בדיבור ולהצחיק על הבמות, אשכנזי ממשיך להפיץ מההומור שלו ברשתות החברתיות - אך נראה שזה לא מתקבל בעין יפה. 

בסרטון שהעלה אשכנזי לפני שעות אחדות הוא חיקה טרנד שרץ בימים אלו ברחבי הרשת, במסגרתו נראית יד גברית נשלחת אל חצאית צהובה של אישה. באמצעות אלמנטים של עריכה, הקומיקאי גרם לסרטון להיראות כאילו הוא מציץ מתחת לחצאית של אותה הבחורה, מה שהצליח להרגיז לא מעט גולשים ולעורר סערה. כמו כן, התגובות היו כל כך רבות וקשות, עד כדי כך שהחליט להסיר את הסרטון.

משה אשכנזי הוריד את הסרטון אחרי התגובות הקשות (צילום :אינסטגרם)

בין התגובות שספג הקומיקאי היה נכתב: "משה מותק - אפילו לא בצחוק", או כפי שכתבה אחרת: "אולי זה היה מבויים ואולי אותך זה הצחיק, אבל אנשים שיקבלו גישה פתוחה לזה בלי הקשר יכולים לקחת את זה למקומות מסוכנים ומכוערים ולא, זה לא מצחיק ולא, לא כיף איתי במסיבות. טיפה שיקול דעת. אל תטרח לענות לי, אני בקושי באינסטגרם ולא זכרתי שעקבתי אחרייך. גם עכשיו אני לא מבינה למה אבל אני מתקנת את זה עכשיו". אחרת חיזקה: "ממש לא לעניין, זו החפצת נשים", וכך הלאה...

בעקבות הדברים הקשים שהוטחו בסטנדאפיסט, הוא החליט להגיב על הסרטון בעצמו וכתב: "חברים בעיקר חברות תפסיקו עם התקטננויות באמא שלכם , אתם יכולים להמשיך קדימה". בהמשך הוא שיתף סרטון נוסף בסטורי שלו, שם הציג לעוקבים את מאחורי הקלעים של הסרטון על מנת להפיג את המתח שנוצר סביבו.

משה אשכנזי מציג כיצד ערך את הסרטון שעורר סערה (צילום :אינסטגרם)