הקוסם חזי דין השתתף לפני כשנה בצילומים של פעלול אקסטרים חדש, במהלכו ביצע נפילה מגובה של 30 מטר למזרן, עם זווית נפילה לא טובה שגרמה לפגיעה בחוליות עמוד השדרה הצווארי שלו ולחץ עצבי המקרין על היד. כעת, משתף דין כי הוא ייאלץ לעבור ניתוח חירום מסוכן בצוואר, כי הוא עשוי לאבד את ידו.

בפוסט ששיתף הבוקר (שלישי) כתב: "נתחיל מהסוף, בשורות לא משהו. אני נאלץ לעשות באופן בהול ניתוח מורכב בעמוד השדרה כי אני מאבד את היד שלי. כן, לא פחות, ואיך אגיד, לאבד את היד (ובפרט במקצוע שלי) זה לא כיף. נחזור להתחלה. ביוני שנה שעברה, ביצעתי את האקסטרים האחרון שלי, כשתלו אותי הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל בוערות. כבר חפרתי בכל מקום שבשונה מהאקסטרימים שביצעתי לפני עשור, כאבא לילדים זה היה הדבר הכי לא אחראי לעשות ונשבעתי שלא יהיו חירפונים כאלה עוד. נקודה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hezi Dean‎‏ (@‏‎hezidean‎‏)‎‏


"רק מה, הנפילה מהמלתעות מגובה של כמעט 30 מטר למזרון ענק חייבת להיות מדויקת, ועל המזל, מה שהייתה אמורה להיות קפיצת/נפילת הסיום לסיפור האקסטרימי שלי - שממנו אני יוצא בריא ושלם - חרף כל מה שסיכנתי את עצמי, השתבשה וחטפתי מכה עצומה בעמוד שדרה הצווארי. במשך שנה אני סובל מכאבים לא הגיוניים וחי על משככי כאבים. מי שמכיר אותי ממש מקרוב מכיר את הישיבות העקומות שאני מנסה לסגל כדי להקל איכשהו על הכאב", כתב דין.

"אבל רק שהתחילו הנימולים ביד וכשפתאום שמתי לב שאני מאבד קורדינציה, הבנתי שזה לא משהו שיחלוף. בדיקות בדיקות בדיקות ואז ראו איך מהמכה, חוליות בעמוד השדרה הצווארי זזו לכדי כך שהן לוחצות לי על עצבים וגורמות נזק בלתי הפיך. זהו. הרופא אמר דחוף לחדר ניתוח. ונקווה לטוב. אז אני עוצר את הכל ומבטל מה שיש בזמן הקרוב. וכמו תמיד אני אופטימי. בספטמבר אני שוב עומד על הבמה. מילה שלי! כבר חולם על הדרך לחגוג, אם אני יוצא מזה בריא ושלם".

חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')
חזי דין (צילום: משה נחמנוביץ')