הדוגמן מייקל לואיס חוזר לעשייה: כמעט חצי שנה עברה מאז הכוכב עבר תאונת עבודה, כשנפל ממפל באיי סיישל מגובה של 15 מטרים ונפצע קשה בחלקי גופו השונים. כעת, לאחר ששוחרר מבית החולים ועובר בימים אלה הליך שיקום, לואיס חוזר לדגמן. לואיס חוזר לזירה בקמפיין אופנה ספורטיבי למותג קרוקס שעשה קאמבק וחזר בכל הכוח עם קולקציה Mellow. על הסט סיפר לואיס ל-TMI על הליך השיקום.

מה שלומך פיזית? אתה נראה יותר טוב. אתה מתהלך אחרי תקופה בה היית צריך להיעזר בכיסא גלגלים.
"אני הרבה יותר טוב, עדיין בשיקום, ופיזיותרפיה, חזרתי לעבוד ואני מאוד מאוד שמח ואופטימי, וזה לא היה פשוט, כל התקופה האחרונה ואני שמח שאני פה, חזרתי לעניינים".

תוכל להחזיר אותו לרגע הפציעה?
"זה יותר מדי, אי אפשר להגיד את זה במשפט אחד, להסביר את מה שהיה שם. בוא נגיד הייתי אמור למות ואני עדיין פה, בוא נסכם את זה".

"הייתי אמור למות. כאילו עוד רגע לוחצים לך כיבוי": מייקל לואיס על התאונה המסוכנת (צילום וראיון: קיץ ברבנר)

בעצם הלכת להצטלם באיזשהו נהר שם? 
"עבדתי דרך משרד התיירות של סיישל ולקחו אותי לכמה לוקיישנים לצלם, ובאחד הלוקיישנים במפל, עליתי גבוה וזה לא נגמר בטוב".

סיפרת אז שהחיים חלפו לך מול העיניים, מה עובר בראש?
"הכל וכלום. קשה לתאר את זה, אי אפשר להסביר. זה רגע שאתה... זהו. מי שעובר דברים קיצוניים ותאונות קשות, מבין את הרגע הזה, אבל קשה להסביר את זה. כאילו עוד שניה לוחצים לך off".

אנשים שעברו דברים דומים ספרים על תובנות, משהו שהם מתחרטים עליו שהם רוצים לעשות אחרת בחיים. היה משהו כזה?
"אחרי, אחרי השפיע עליי מאוד, כשהבנתי שאני בחיים ושעברתי שם תאונה קשה. גם הרופא באפריקה אמר שמתו שם חמישה אנשים לפניי. בדיוק באותו מקום. אז קודם כל אמרתי - אני מוקיר תודה, ועכשיו זה פשוט להיות קצת יותר רגוע, לא תמיד חייב להיות על הקצה ולא לתמיד צריך לדחוף וליצור - אפשר לפעמים גם לעשות דברים בהילוך שלישי ולא תמיד בחמישי, שישי, שביעי".

כבן אדם שעושה לא מעט ספורט. איך זה השפיע עליך להיות מוגבל?
"אני עדיין מתעסק בתנועה, אני מתעסק בכל מה שקשור בשיקום ובפיזיותרפיה, אז אם אני זז אני חי". 

לא פעם הבעת את דעתך על מה שקורה במדינה, עכשיו המדינה ממש ממש סוערת. מה אתה חושב בעניין הרפורמה?
"אני לא חושב שמה שאני חושב רלוונטי. אני חושב שמה שקורה הוא מצב נתון, אין לי השפעה עליו. אני חושב שהמציאות מדברת בעד עצמה, אני הפסקתי להביע את הדעות שלי בקטע הזה כי זה לא משנה - זה לא רלוונטי - אנשים יוצאים להפגין, ימין-שמאל, הכל חרטה בסופו של דבר, אם לאזרחים לא טוב, זה אומר שמשהו לא בסדר".

אתה יוצא להפגין?
"אני הייתי מפגין, עכשיו לצערי בגלל המצב שלי אני לא יכול לצאת להפגין. אבל זה חשוב".

מייקל לואיס (צילום: יח''צ)
מייקל לואיס (צילום: יח''צ)