לפני כשלושה ימים הופתענו להיפרד מאחת הדיירות הבולטות של העונה, יובל לוי, שהודחה בשבת ויצאה חזרה אל המציאות אחרי שבוע אחרון אינטנסיבי מאוד בבית "האח הגדול". מאז, לוי התייצבה בריאיון הדחה באולפני רשת 13, אך מלבדו העדיפה לקחת צעד אחורה על מנת לעכל את החוויה. כעת, היא סוף כל סוף מתייחסת לתקופה שעברה עליה ומסכמת את החוויה.

בסדרת סטוריז ששיתפה המודחת ה-11 של הריאליטי, לוי פתחה בדברים הבאים: "יודעת שחיכיתן לסטורי שלי... אני לא יודעת איך להתחיל אבל אני רוצה להודות לכולכםן. עטפתםן אותי באהבה והערכה שאני חסרת מילים. ומילים בדר"כ יש לי בשפע. החוויה הזו הייתה מאוד מאוד אינטנסיבית ומאתגרת. לפרקים מהנה, אבל לרוב - מאתגרת". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יובל לוי, ''האח הגדול'' (צילום: יחצ)
יובל לוי, ''האח הגדול'' (צילום: יחצ)

בהמשך שיתפה בפתיחות: "אנרגיה היא מצרך שהולך ואוזל מהר מאוד בבית. כעס, זעם, אלימות ורגשות שליליים זה דבר שגוזל הכי מעט אנרגיה והרבה יותר זמין, כמו דלק מדולל במים. ככל שהזמן התקדם הרגשתי שאני מתרוקנת, שאין לי יותר כוחות ולהתעלות ולראות. האור שלנו מתחיל לדעוך והרגשתי שאני נהיית רעה, שדברים שליליים נדבקים בי, שאני מושפעת מהתנהגויות של אחרים סביבי... כאילו הבית נרמל רעל וכבר קשה להבחין בו כמשהו פסול". 

"אני מעדיפה לראות את היציאה שלי כדבר טוב, כי הסביבה של הבית הייתה מאוד רעילה ולא נותר בי יותר כוח להכיל יותר. והכי היה לי קשה להכיל את עצמי, את איך שאני מתנהגת בתוך הריקון הזה ואת מה שיוצא ממני. הייתי מלאה באשמה, מבולבלת שאני מרגישה כל כך תשושה ושאין למה... בבית הזה יש הרבה בדידות אבל אין לבד". 

לבסוף סיכמה: "אני לא רוצה להמשיך לנבור ברגשות שכבר חלפו, כי עכשיו אני בחוץ ומאוד נעים פה. אז רק אומר שמצבי הנפשי סבבה פלוס פלוס ותמיד היה, אבל זה נחמד שדאגו לי". עוד הוסיפה בפנייה ישירה למעריצים: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהאמין בי, שראה אותי באמת, שעודד ותמך והצביע והגיע או צפה. אני מלאה בהוקרת תודה". 

יובל לוי נגד ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל לוי נגד ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)